اختصاص قطعه‌ای در آرامستان خرم‌آباد به نام اهداکنندگان عضو

در دیدار رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، بر تداوم همکاری‌های فی‌مابین دانشگاه و مدیریت شهری تاکید و پیشنهاد اختصاص قطعه‌ای در آرامستان شهر خرم‌آباد به نام قطعه اهداکنندگان عضو مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا بیرانوند، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این دیدار رعایت نشدن حریم شخصی و ویزیت بیمار در مطب‌های پزشکان، بیان نشدن راحت مشکلات توسط افراد، نبود خدمات‌رسانی مناسب در تعدادی از بیمارستان‌های سطح شهر خرم‌آباد، هزینه‌های سرسام‌آور دارو و نبود نظارت کافی را بخشی از دغدغه‌های شهروندان برشمرد و اظهار کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد تا همکاری لازم را در همه زمینه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

عباس قلاوند، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این دیدار از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان رفع مشکل پیچ خیابان جلوی دانشکده دندانپزشکی، جنب بیمارستان تأمین اجتماعی و همکاری لازم با شهرداری را خواستار شد.

حمیدرضا صفریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه درهم تنیدگی دانشگاه علوم پزشکی در بحث بهداشت درمان با حوزه مدیریت شهری بر کسی پوشیده نیست، گفت: باید همکاری لازم در این زمینه صورت بگیرد و از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب‌تری دست پیدا کنیم تا مردم تحولات را احساس کنند.

مجید دریکوند، نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در این دیدار با تمجید از پیشرو بودن دانشگاه در زمینه دوری از سیاست زدگی، اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری باید از جناح بازی چشم‌پوشی شود، البته دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث مدیریت پسماند مشکلات زیادی وجود دارد، افزود: به تازگی در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورا، گزارشی از وضعیت پسماند شهر خرم‌آباد تهیه شده است که نشان می‌دهد وضع موجود مطلوب نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه روزانه نزدیک به ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر خرم‌آباد تولید می‌شود که بخشی از آن پسماندهای ویژه مثل پسماندهای پزشکی است، افزود: در بیمارستان‌ها مدیریت زباله به خوبی صورت نمی‌گیرد از این رو انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه پسماند با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد همکاری لازم را داشته باشد.

در ادامه بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خواستار برگزاری جلسات مشترک بعدی در فاصله زمانی کوتاه شد و پیشنهاد اختصاص قطعه‌ای در آرامستان شهر خرم‌آباد به نام قطعه اهداکنندگان عضو را مطرح کرد که مورد استقبال رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت؛ همچنین مقرر شد جلسه بعدی به میزبانی شورا و در صحن رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برگزار شود.

کد خبر 546441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.