ماساژور دست برای گیمرهای حرفه‌ای عرضه شد

شرکت ژاپنی باوهوت ماساژوری برای دست گیمرهای حرفه‌ای طراحی کرده است که باعث رفع خستگی آن‌ها می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انجام بازی‌های ویدئویی برای مدت زمان طولانی و بی حرکت ماندن قسمت‌هایی از دست و تحرک زیاد قسمت‌های دیگر در این مدت ممکن است آسیب‌های مختلفی برای سلامت گیمرها به همراه داشته باشد. بنابراین شرکت ژاپنی باوهوت (Bauhutte) ماساژوری برای دست گیمرهای حرفه‌ای طراحی و عرضه کرده است که می‌تواند این مشکل را تا حدودی برطرف کند.

این ماساژور از ۱۵ لایه ایربگ برای هر انگشت و صفحه‌ای خاص برای ماساژ کف دست تشکیل شده است. گیمرها می‌توانند از حالتی برای ماساژ کل دست یا حالت تمرکز بر کشش انگشتان استفاده کنند، شدت ماساژ این محصول قابل تنظیم است و به گرم کننده‌ای نیز مجهز شده است که استفاده از آن به بهبود گردش خون کمک شایانی می‌کند. ماساژور ذکر شده پس از ۱۰ دقیقه ماساژ بدون وقفه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

هنگام استفاده از دستگاه، برای آنکه انگشتان شست دست شما نیز ماساژ داده شود، باید دست خود را به کنار بچرخانید. به نظر می‌رسد که این ماساژور دست برای افراد دیگر مانند کارگرانی که برای مدت زمان طولانی از دستان خود استفاده می‌کنند نیز محصول مناسبی است. ماساژور دستی باوهوت در حال حاضر فقط در ژاپن و با قیمت حدود ۱۵۰ دلار موجود است اما در صورتی که از آن استقبال شود در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد.

کد خبر 546418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.