پرسپولیس با هر بازی بهتر می‌شود/برای قهرمانی بعدی می‌توانیم روی این تیم حساب باز کنیم!

"پرسپولیس در ابتدای فصل با شوک بزرگی مواجه شد. از دست دادن برخی بازیکنانش در پست‌های مختلف و آمدن بازیکنان جدید، آنها را از شرایط آرمانی دور کرد، اما حالا شاهد آن هستیم که دیگر دغدغه‌ای برای عملکرد فنی تیم وجود ندارد"

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم پرسپولیس شب گذشته در دیداری حساس از هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز رفت و در نهایت، این تیم با نمایش خوب خود توانست سه امتیاز این مسابقه را کسب کند. قرمزها هفته گذشته سپاهان را پشت سر گذاشتند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف قرمزهای تبریزی آمدند و آنها را با باخت بدرقه کردند. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر با فرشاد پیوس، پیشکسوت و بازیکن اسبق قرمزها گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص دیدار پرسپولیس و تراکتور صحبت کنید. عملکرد شاگردان یحیی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. پرسپولیس توانست خود را به حریفش دیکته کند که این مورد را در دقایق زیادی از بازی شاهد بودیم. البته موقعیت‌های زیادی نیز از سوی بازیکنان پرسپولیس از دست رفت که در این خصوص آنها باید دقت بیشتری داشته باشند، چراکه هفته به هفته حساسیت لیگ بیشتر شده و گل‌های رد و بدل شده حیاتی می‌شود، اما در کل اگر بخواهم از پرسپولیس و عملکرد شاگردان آقای گل‌محمدی بگویم آنها بازی به بازی بهتر می‌شوند و این نشان می‌دهد برای قهرمانی بعدی می‌توانیم روی این تیم حساب باز کنیم.

از بهتر شدن شرایط پرسپولیس با گذشت زمان صحبت کردید. در این خصوص بیشتر بگویید.

پرسپولیس در ابتدای فصل با شوک بزرگی مواجه شد. از دست دادن برخی بازیکنانش در پست‌های مختلف و آمدن بازیکنان جدید آنها را از شرایط آرمانی دور کرد، اما حالا شاهد آن هستیم که دیگر دغدغه‌ای برای عملکرد فنی تیم وجود ندارد. قرمزها با اعتماد به نفس بالایی کار می‌کنند و فکر می‌کنم بعد از دیدار با سپاهان از نظر ذهنی شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد.

پرسپولیس با تساوی روز گذشته استقلال به یک قدمی این تیم رسید. فکر می‌کنید در دو هفته پایانی منتهی به پایان نیم فصل اول آنها بتوانند صدرنشین شوند و به نوعی برای قهرمانی ششم آماده شوند؟

هیچ چیز دور از دسترس نیست. همانطور که اشاره کردم بخشی از شرایط هر تیم وضعیت ذهنی بازیکنان است. در حال حاضر این وضعیت در بهترین شرایط خود است. کادر فنی به ترکیب ایده‌آل خود رسیده و تیم راه گل زدن را یاد گرفته است. قطعاً در دو هفته پایانی تا نیم فصل رقابت خوبی را بین سرخابی‌ها برای حفظ صدرنشینی خواهیم دید؛ اما با پایان پانزده هفته ابتدایی باید پرسپولیس نقاط ضعف خود را اصلاح کرده تا قهرمانی ششم نیز ممکن شود.

از نظر شما این ضعف‌ها چه مواردی هستند؟

ابتدا تیم باید کادر مدیریتی خود را بشناسد. امیدوارم هرچه زودتر مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود تا وی بتواند برای این تیم تلاش کند و در واقع بلاتکلیفی نیز خارج شود. در خصوص موضوعات فنی نیز سرخ پوشان در چند پست ضعف‌هایی را دارند که قطعاً با اضافه شدن بازیکنان تاجیکی و جذب یکی دو بازیکن خوب این مشکلات برطرف خواهد شد.

پرسپولیس هفته آینده به مصاف پدیده قعر جدولی می‌رود. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً نباید جایگاه تیم‌ها برای بازیکنان پرسپولیس مهم باشد چرا که حریفان با انگیزه‌های بالایی روبه‌روی این تیم حاضر می‌شود. همانطور که شاهد آن بودیم پدیده در همین هفته دفاع خوبی برابر سپاهان داشت و توانست حدود ۷۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. هر بازی برای تیم پرسپولیس مهم است و اگر برای قهرمانی بعدی تلاش می‌شود باید روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

و اما صحبت پایانی؟

امیدوارم شرایط شاگردان یحیی همین روند را ادامه دهند. همانطور که این روزها شاهد آن هستیم بازی‌های خوبی را از پرسپولیس می‌بینیم و اگر در آینده نزدیک تماشاگران و دوستداران این تیم بتوانند در کنار پرسپولیس باشند و از تیم شأن حمایت کنند مطمئناً روزهای خوبی در انتظار آنها خواهد بود.

کد خبر 546407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.