شورای معاونین شهرداری ساری ویدویو کنفرانسی برگزار شد

جلسه شورای معاونین شهرداری ساری با حضور شهردار ساری که در بیمارستان بستری است، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این جلسه‌ جواد طالبی، شهردار ساری پیگیری برخی از امور اولویت‌دار شهرداری را مورد توجه ویژه قرارداد و نیروگاه زباله‌سوز را مهم‌ترین پروژه شهرداری ساری در حوزه زیست‌محیطی عنوان کرد که باید مجدانه پیگیری شود.

وی بر لزوم تحولات در حوزه عمرانی بر انجام آسفالت‌ریزی با رویکرد توسعه متوازن در مناطق چهارگانه شهرداری تأکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن سال جدید آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار گیرد تا رفع مشکلات این حوزه رضایتمندی شهروندان و آرامش خاطر آنها را فراهم آورد.

شهردار ساری بابیان اینکه هماهنگی، نوآوری و تعامل شهرداران مناطق می‌تواند مهم‌ترین گام در بهبود و ارتقای فضای بصری شهر باشد، گفت: به شهرداران مناطق تأکید می‌کنم با تمام توان و ظرفیت‌ها برای استقبال از نوروز آماده شوند.

وی با تأکید بر رفع برخی نازیبایی‌های بصری در معابر شهری و لزوم تغییر کالبد شهر با نگاهی نو، افزود: شهر ساری به لحاظ بصری نیاز به تغییر اساسی دارد مسیری جدید را سرلوحه کار قرار دهیم به طوری که شهروندان مرکز استان تحول را به‌خوبی در محیط زندگی خود لمس کنند.

طالبی با تأکید بر ساماندهی ورودی‌های مرکز استان، گفت: مبادی ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها و میدان‌ها و فضاهای سبز باید در اولویت انجام قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به میزبانی ساری از رویداد گردشگری ۲۰۲۲، باید مسیر گردشگری را به هدف گردشگری تبدیل کنیم همان‌طور که استاندار نیز بر این موضوع تأکید کردند.

شهردار ساری، درختکاری و تغییرات اساسی در فضای سبز شهری را بنا به تأکید استاندار مازندران موردتوجه قرارداد و خواستار تسریع انجام کار در این حوزه شد و تصریح کرد: رنگ‌آمیزی جداول، بلوارها و میادین مناطق چهارگانه نیز در شمار اقدامات شهرداران مناطق قرارگرفته و تعمیر و مرمت مخازن زباله و همچنین شستشوی این مخازن در جهت خدمات‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان در دستور کار قرار گیرد.

وی به شهرداران مناطق مأموریت داد تا هرگونه مشکلات بصری را رصد و درصدد پیگیری و برای رفع مشکلات موجود اقدام اساسی انجام دهند و در نصب اِلمان‌های شهری به بافت بومی و فرهنگی شهر توجه و از المان‌هایی استفاده شود که متناسب بافرهنگ این دیار باشد.

طالبی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» تأکید کرد: تحقق شعار سال رهبری نیازمند اقدام جهادی است و بی شک این روحیه در بین کارکنان خدوم شهرداری وجود دارد می‌توان با تلاش بیشتر این مهم را در عمل محقق کرد.

کد خبر 546374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.