عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ دی‌ماه

در این بسته خبری از اتمام عملیات اجرایی پارک خطی بیرجند تا رویکرد جدید شهرداری ابرکوه و اجرای دیوارنگاره با موضوع تمثال شهید سردار سلیمانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اتمام عملیات اجرایی پارک خطی بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: عملیات اجرایی پارک خطی "بند دره" با پیشرفت ۹۷ درصدی رو به اتمام است و بهره‌برداری از آن نقش مؤثری در افزایش رفاه و نشاط شهروندان دارد.

بازگشایی هتل شهرداری خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: هتل شهرداری خرم‌آباد پس از یک سال و ۹ ماه تعطیلی، مجدداً آغاز به کار کرد.

زیباسازی بوستان مسکن مهر زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از پایان عملیات بهسازی، تسطیح و درختکاری بوستان مسکن مهر خبر داد و گفت: توسعه سرانه‌های فضای سبز شهرک‌های اقماری به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری زرند قرار دارد.

رنگ آمیزی سنگ مزار شهیدان گلزار شهدای رفسنجان

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه سنگ قبور شهیدان توسط مجموعه فرهنگسرای جوان رنگ آمیزی شد.

شهردار شاهین شهر معارفه شد

بهرام نوری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر گفت: آئین معارفه دکتر ” سعید ابریشمی راد ” شهردار جدید شاهین شهر در تالار شیخ بهایی شهر برگزار شد.

ساماندهی دکه‌های بدون قرارداد نهاوند

مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند گفت: تعدادی از دکه‌های سطح شهر به عنوان بیت‌المال حدود دو سال است که فاقد قرارداد هستند و اجاره‌ای به شهرداری نهاوند پرداخت نکرده‌اند؛ این در حالی است که فعالیت آن‌ها طی این سال‌ها ادامه داشته و عزمی برای جمع‌آوری آن نبوده است.

رویکرد جدید شهرداری ابرکوه

خلیل اکرمی، شهردار ابرکوه گفت: تکریم ارباب‌رجوع، توجه به نظرات شهروندان و پرداختن به حوزه فرهنگ و تاریخ، از جمله مهم‌ترین رویکردهای شهرداری ابرکوه است.

اجرای دیوارنگاره با موضوع تمثال شهید سردار سلیمانی

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: دیوارنگاره با موضوع شهید سردار سلیمانی در دی ماه امسال بر روی دیوارهای زیر گذر ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد اجرا شد.

جمع‌آوری روزانه ۲ تن زباله از یان‌چشمه

عبدالرضا نصیریان، شهردار یان‌چشمه گفت: به طور متوسط روزانه دو تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 546345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.