مکتب حاج قاسم سلیمانی وصل به قرآن و عترت است

امام جمعه داران با بیان اینکه مکتب حاج قاسم سلیمانی وصل به قرآن و عترت است، گفت: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی آمریکایی‌ها خاک عراق را ترک خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امروز- دوشنبه ۱۳ دی ماه- در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر داران، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی وصل به قرآن و عترت است و مکتبی که حرکت و جریان‌سازی آن وصل به قرآن و عترت باشد، پایدار خواهد ماند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به درجه‌ای از اطمینان الهی رسید که دشمنان اسلام را حقیر می‌دانست و خدا محوری و توکل بر خدا ویژگی بارز او بود.

امام‌جمعه داران گفت: محبوبیتی خاصی که مردم نسبت به حاج قاسم سلیمانی دارند نتیجه شخصیت ولایی و مردمی بودن این شهید والامقام است.

وی تصریح کرد: برخی که ادعای پیروی از انقلاب داشتند با پیوستن به خط نفاق تصمیم به براندازی نظام کردند و امروز مردم آنان را با خوش نامی یاد نمی‌کنند، اما حاج قاسم سلیمانی همواره پایبند به خط ولایت فقیه بود.

سیاوشی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت نگذاشت عراق و سوریه دست داعش بماند، گفت: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی پاسداران جبهه مقاومت «پایگاه عین الاسد» را با خاک یکسان کردند و امروز با تصویب مجلس عراق آمریکایی‌ها با ذلت و خواری خاک عراق را ترک خواهند کرد.

وی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه، گفت: وظیفه نیروهای انقلاب یدک کشیدن نام انقلابی نیست بلکه نباید اجازه ریشه دواندن خط نفاق و باندبازی را بدهند و در اجرای این امر نباید تعلل و مسامحه داشته باشند.

امام‌جمعه داران با بیان اینکه انقلاب ما امتداد انقلاب و مکتب فاطمی است، تصریح کرد: اگر فاطمه الزهرا (س) از خط ولایت حمایت نکرده بود، امروز اثری از شیعه نبود، لذا وظیفه نیروهای انقلابی حمایت از خط ولایت است.

کد خبر 546314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.