شهرخودرو صفر- سپاهان ۲ / طلسم با فرشاد و شهریار شکسته شد

تیم​ فوتبال سپاهان با پیروزی برابر شهرخودرو به روند ۳ هفته شکست پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم‌های شهرخودرو و سپاهان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های شهرخودرو و سپاهان

ورزشگاه: ثامن الائمه (ع) مشهد

گل‌ها: فرشاد احمدزاده (دقیقه ۶۷)، شهریار مغانلو (دقیقه ۸۹) برای سپاهان

اخطار: گئورگی گولسیانی (دقیقه ۸)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۳۰) از سپاهان

شهرخودرو: بابک سلامت، محمدحسین حیدری، احسان حسینی (۸۸- آزاد جعفرزاده)، مجتبی بیژن، محمد محمدزاده (۷۱- میلاد کمندانی)، علی طاهران، مهدی شریفی (۷۶- ابوذر صفرزاده)، حسام پورهاشم، محمدعلی کاظمی (۷۱- معراج پورتقی)، مسعود زائر و امیرحسین نعمتی (۸۸- رحمان جعفری)

سرمربی: داود سید عباسی

سپاهان: کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، مسعود ریگی (۶۸- شهریار مغانلو)، محمد کریمی، سروش رفیعی (۸۲- جلال الدین علیمحمدی)، فرشاد احمدزاده (۹۰- امیر محمد محکم کار)، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

داور وسط: یاسر همرنگ

شرح بازی:

سپاهان در شرایطی در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف شهرخودرو می‌رفت که ۳ بازی قبلی خود را باخته بود و برای بازگشت به شرایط روحی و روانی مطلوب نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشت. بازی همانطور که انتظار می‌رفت با بازی بسته و دفاعی شهرخودرو همراه بود و سپاهان که بازی را هجومی آغاز کرده بود در نیمه اول به زحمت موفق به باز کردن دفاع چند لایه تیم قعرنشین و ایجاد یکی دو موقعیت جدی شد.

در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که در سپاهان به وجود آمد روند این تیم هجومی تر شد و حملات پر دامنه این تیم پس از به ثمر ننشستن چندین موقعیت، بالاخره در دقیقه ۶۷ با ضربه سر فرشاد احمدزاده به بار نشست. سپاهان که پس از این گل به وضوح با استرس کمتری به بازی ادامه می‌داد از جلو کشیدن میزبان استفاده کرد و باز هم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه شهرخودرو خلق کرد که حاصل آنها تنها یک گل دیگر بود که توسط شهریار مغانلو، مهاجم تعویضی این تیم به ثمر رسید.

سپاهان با پیروزی ۲ بر صفر در این دیدار همچنان خود را در جمع مدعیان نگه داشت و امیدوار است در هفته‌های پیش رو اختلاف با صدر جدول را کمتر کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۶۷- سپاهان) - ارسال کاتدار اسماعیلی فر از سمت راست در تیر دور با ضربه سر بی نقص فرشاد احمدزاده به تور دروازه شهرخودرو چسبید.

۲-۰ (دقیقه ۸۹- سپاهان) - در یک ضد حمله ضربه اسماعیلی فر پس از دفع ناقص دروازه بان حریف جلوی پای مغانلو افتاد تا او دروازه خالی شهرخودرو را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- شوت سر ضرب پای چپ احمدزاده از کنج محوطه جریمه با اختلافی کم از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰- ضربه ایستگاهی سروش رفیعی از سمت چپ پشت محوطه جریمه به طور مستقیم زده شد و دروازه بان شهرخودرو به سختی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۴۰- ارسال بازیکنان سپاهان از سمت راست می‌رفت تا با اشتباه مدافع شهرخودرو وارد دروازه شود اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱- روی یک ارسال از سمت چپ توپ در محوطه جریمه به حسینی رسید که او پس از کنترل توپ، ضربه محکمی سمت دروازه شهرخودرو زد اما توپ پس از برخورد به مدافع شهرخودرو راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۲- ارسال شهباززاده از سمت چپ در تیر دور به رفیعی رسید اما توپ پس از اثر او از چند قدمی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶- فرشاد احمدزاده از سمت چپ پا به توپ به محوطه جریمه شهرخودرو رفت و در نهایت ضربه پای راست او پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۰- حرکت عرضی نورافکن از سمت چپ و ضربه محکم او که پس از برخورد به مدافع حریف با اختلافی کم از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۶- ارسال تک ضرب رفیعی و ضربه سر مغانلو در تیر دور با واکنش زیبای سلامت یک ضربه کرنر در پی داشت.

دقیقه ۷۹- همکاری احمدزاده با مغانلو در نهایت با شوت سنگین او از درون محوطه جریمه همراه شد اما باز هم سلامت با واکنشی عالی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۸۴- مغانلو که در یک موقعیت تک به تک قرار گرفته بود وقتی می‌رفت ضربه نهایی را بزند با دخالت مدافع حریف ضربه‌اش راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۷- نفوذ احمدزاده از سمت راست و ضربه پای چپ او که با واکنش ناقص دروازه بان راهی به گل نیافت.

دقیقه ۹۴- شوت محکم شهباززاده از درون محوطه جریمه با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

در لیست بازی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته بود نام سرمربی شهرخودرو درج نشده بود و نام امیر محمد محکم کار، مهاجم سپاهان نیز به اشتباه محکم دار درج شده بود.

بهترین بازیکن:

فرشاد احمدزاده وینگر چپ سپاهان که در این دیدار بارها روی دروازه شهرخودرو خطرساز شد و گل اول مهم تیمش را نیز به ثمر رساند، بهترین بازیکن دیدار بود.

کد خبر 546283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.