۲۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری اهدا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از اهدای ۲۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرحناز قائدامینی در «آئین مهر سردار»، با تسلیت شهادت سردار دل‌ها، اظهار کرد: ایام سخت و نفس‌گیر کرونا تمام جامعه را درگیر مشکلاتی کرد اما مجموعه عظیم آموزش و پرورش مشکلات بیشتری داشت. تمام اقلامی که آموزش و پرورش نیاز داشت تا بتواند از بستر جدید موضوع تعلیم و تربیت را ادامه دهد با همراهی همه دستگاه‌ها محقق شد و اگر این همکاری نبود قطعاً با مشکلات بیشتری مواجه می‌شدیم.

وی افزود: یکباره به آموزش از طریق فضای مجازی ورود کردیم در حالی که تا قبل از آن تلاش می‌شد تا فرزندان را از فضای مجازی دور کنیم اما در یک زمان خیلی کوتاه باید دانش‌آموزان را به فضای مجازی سوق می‌دادیم که شرایط سختی بود و همت معلمان و یاری دیگر دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش را سربلند کرد گرچه افت‌هایی بوده اما پیشرفت‌هایی هم داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک ملی در موارد مختلف به آموزش و پرورش کمک کرد که امروز هم این اقدام ارزشمند به ثمر رسید و ۲۰۰ تبلت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی تاکید کرد: اکنون نگاه این است که در هر شرایطی مدارس تعطیل نباشد و دانش‌آموز در مدرسه حاضر شود، اپلیکیشن شاد هم کمک کننده است که در راستای عدالت آموزشی مورد استفاده دانش‌آموزان است.

قائد امینی اظهار کرد: امیدواریم از این بستر برای علم آموزی و تربیت شایسته بتوان کمک گرفت و دانش‌آموزانی مانند علی لندی در مکتب حاج قاسم تعلیم داد که وی دانش‌آموز این استان و همین مکتب بود و قطعاً این راه ادامه خواهد داشت.

شکرالله مالکی رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اختصاص اعتبار برای تهیه تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار بود که در نهایت به همت آموزش و پرورش انجام شد.

وی افزود: از سال گذشته ۱۶۰ میلیارد ریال از کمک‌های خیران جذب و بیش از پنج هزار تبلت، گوشی هوشمند و لپ تاپ برای دانش آموزان خریداری شد.

مالکی تصریح کرد: ۱۲۰ هزار بسته آموزشی توسط آموزش و پرورش، تولید محتوا، تکثیر و توزیع شد که در حوزه تولید محتوا در مقطع ابتدایی برای تمام دانش‌آموزان این مقطع در کشور مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: منافع ملی، شخصی و خانوادگی و … در تمام دنیا با آموزش و پرورش ارتباط دارد و این مجموعه هم آنقدر ظرفیت دارد که دست یاری افرادی که دغدغه توسعه کشور را دارد را به گرمی بفشارد.

مالکی تاکید کرد: بانک ملی از روز نخست یاور آموزش و پرورش بوده و در پرداخت تسهیلات، ساخت و تجهیزات و … کمک کرده و ما همواره با آغوش باز پذیرای ایده‌های بانک ملی هستیم و امید که این همکاری گسترده‌تر شود.

کد خبر 546279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.