لنجان و شهرضا میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در هفتمین روز از سفر خود بامداد دوشنبه_ ۱۳ دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان لنجان رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این شهرستان پیچید.

مردم اصفهان با عشق از کاروان اهالی بهشت استقبال کردند

سردار محمد هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در استان اصفهان اظهار کرد: کاروان پیکر ۲۵ شهید گمنام تازه تفحص شده با عنوان کاروان اهالی بهشت با هدف تجلیل از مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس راه اندازی شد.

وی افزود: زمانی که یک جامعه دچار بحران می‌شود، تنها شهیدان هستند که به داد مردم می رسند. بر همین اساس باتوجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بنا بر درخواست مکرر مردم استان، تصمیم گرفته شد کاروان اهالی بهشت در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان تشییع شود. مردم استان اصفهان با عشق از این کاروان استقبال کردند.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گفت: هدف اصلی کاروان اهالی بهشت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرده‌اند، زیرا فرهنگ دفاع مقدس باعث شده است که جمهوری اسلامی ایران امروز استکبار جهانی را شکست دهد.

لنجان و شهرضا میزبان کاروان اهالی بهشت

کاروان اهالی بهشت میهمان شهرستان لنجان

ابراهیم امان‌اللهی مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهر زرین شهر رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهر زاینده رود حرکت خواهد کرد.

وی افزود: علی رغم بارش شدید باران حال و هوای عجیبی در میان مردم زرین شهر حاکم است و استقبال جانانه‌ای را از پیکر شهدای گمنام داشتند.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام در میدان انقلاب این شهر در حال تشییع است.

لنجان و شهرضا میزبان کاروان اهالی بهشت

تجدید میثاق مردم دهاقان با شهدای گمنام

مسلم نبی مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهر طالخونچه رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرضا حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان دهاقان در حال تشییع است و مردم این شهرستان علی رغم هوای به شدت سرد و بارانی به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

لنجان و شهرضا میزبان کاروان اهالی بهشت

استقبال گرم مردم زرین شهر از لاله‌های گمنام

امروز در زرین شهر غوغایی برپاست، بار دیگر حال و هوای زرین شهر عوض شده چراکه همزمان با تجمع عظیم فاطمی، ۲۵ شهید گمنام در شهر حضور یافتند و مردم نیز با حضور پرشور خود در میدان انقلاب این شهر، بار دیگر ثابت کردند که همچون گذشته پای عهد خود با حضرت زهرای مرضیه (س) و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، بوی اسپند و گلاب خیابان‌های اطراف میدان انقلاب را پرکرده بود و عطر شهدا عجیب دل‌های عزادارن فاطمی را هوایی کرده بود.

کد خبر 546272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.