استفاده از منابع و مهارت‌ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان در راستای حمایت از کسب و کارها انجام شد و در آینده نیز در طرح‌ریزی، تصویب و ابلاغ بودجه این موضوع قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر مهروی پور در یک برنامه زنده رادیویی، اظهار کرد: شهرداری اصفهان باید از منابع و مهارت‌ها در راستای بهبود کیفیت زندگی شهری و شهروندان استفاده کند، همچنین از تشکل‌ها و نمایندگان صنوف به ویژه کسب و کارهای نوین در این راستا استفاده کند.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدات دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان، بهره‌گیری از مهارت‌ها در کسب و کارهای نوین است که تاکنون اتفاقات خوبی رقم زده شده است، افزود: گفت‌وگو با نخبگان و خبرگان یکی از برنامه‌های مد نظر شورا است که در این راستا اعضای شورا بازدیدهایی جهت بررسی فعالیت کسب و کارهای نوین از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان داشتند و با مسئولان این شرکت‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این بازدیدها در راستای حمایت از کسب و کارها است و در آینده نیز در طرح‌ریزی، تصویب و ابلاغ بودجه این موضوع قابل مشاهده خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری قول داده به واسطه حمایت شورا، حمایت‌های لازم را انجام دهد تا در قسمت‌های مختلف شهری بتوانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم، افزود: در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و گفت‌وگو با فعالان شرکت‌های دانش بنیان به این نتیجه رسیدیم که ارتباط آنها با مجموعه‌های اجرایی کمرنگ است و نیاز به حمایت دولت و نهادهای غیر دولتی دارند تا فعالیت آنها از مرحله تحقیقاتی به مرحله اجرا برسد.

مهروی پور خاطر نشان کرد: الزاماً حمایت به معنای تخصیص بودجه نیست، اما ذیل تأکیدات بودجه ۱۴۰۱ این موضوع لحاظ شده است.

کد خبر 546189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.