بررسی اراضی مستثنیات سامان

رئیس شورای اسلامی شهر سامان گفت: انتخاب هیأت امنای اراضی مستثنیات این شهر که متعلق به عموم مردم بوده، انجام شده تا ساماندهی، مدیریت و حراست شود.

غلامرضا چهل‌گردی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در شهر سامان مراسم‌های ترحیم و جشن‌های ازدواج با هزینه‌های زیادی برگزار می‌شد که برای خانواده‌ها کمرشکن بود، اظهار کرد: در دوره گذشته شورای اسلامی، بزرگان طوایف دور هم جمع شده و میثاق نامه‌ای برای صرفه‌جویی در هزینه برگزاری مراسم‌ها به امضا رسید و اجرایی شد، البته شیوع کرونا نیز در محدودیت برگزاری این مراسم‌ها بی تأثیر نبود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن‌های تقدیر و تجلیل از ورزشکاران، تجلیل از ۱۰ نفر از نخبگان شهرستان سامان و کشت مجدد زمین چمن این شهر با همکاری شورای اسلامی و شهرداری از دیگر اقدامات شورای اسلامی شهر به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر سامان با بیان اینکه انتخاب هیأت امنای اراضی مستثنیات این شهر که متعلق به عموم مردم بوده، انجام شده تا ساماندهی، مدیریت و حراست شود، گفت: در حوزه حفاظت از محیط زیست نیز برای جا به جایی سنگ‌شکن‌های موجود در ضلع جنوب غربی شهر که آثار مخربی بر محیط زیست شهر دارد، اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر 546146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.