ذوب آهن _ فجر سپاسی شیراز/ رقابت برای فاصله گرفتن از پایین جدول

تیم فوتبال ذوب آهن هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فجر سپاسی شیراز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب آهن دوشنبه _۱۳ دی ماه_ در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز است. این دو تیم در شرایطی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این دو تیم در شرایطی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ذوب آهن هفته گذشته مقابل تراکتور به پیروزی رسید و فجر سپاسی شیراز رو در روی هوادار به نتیجه تساوی دست یافته است.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ذوب آهن با چهار پیروزی، دو تساوی، شش شکست و چهارده امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده دهم جدول قرار دارد. شاگردان تارتار اگر موفق شوند فجر سپاسی را شکست دهند در صورت عدم نتیجه‌گیری گل گهر، نساجی مازندران و فولاد تا رده هفتم جدول بالا خواهند آمد و در غیر این صورت امکان سقوط تا رده دوازدهم وجود دارد.

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با دو پیروزی، پنج تساوی، پنج شکست و ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. تیم‌های تراکتور با تفاضل گل بیشتر و نفت مسجد سلیمان با تفاضل گل کمتر نسبت به فجر سپاسی ۱۱ امتیازه هستند و به ترتیب در رده‌های سیزدهم و پانزدهم قرار دارند. فجر سپاسی اگر نتواند ذوب آهن را شکست دهد با بحران جدی رو به رو خواهد شد.

لازم به ذکر است که تساوی بازی ذوب آهن و فجر سپاسی شیراز تنها به نفع تیم‌های پایین جدول است.

ذوب آهن _ فجر سپاسی شیراز/ رقابت برای فاصله گرفتن از پایین جدول

جلب اعتماد هواداران

گاندوها تا قبل از بازی با تراکتور نتایج ضعیفی کسب کردند که باعث شد هواداران نسبت به سرمربی تیم مهدی تارتار اعتراض داشته باشند، اما مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و اعلام کرد از تارتار حمایت می‌کند که این مربی هم جواب اعتماد باشگاه را با پیروزی مقابل تراکتور در تبریز داد. شاگران تارتار با موفقیت در بازی با فجر سپاسی و کسب دومین پیروزی متوالی می‌توانند اعتماد هواداران را تا حدودی برگردانند.

حضور فجر سپاسی در لیگ برتر

شیران پارسی پس از هشت سال عدم حضور در لیگ برتر فوتبال، سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد. هدایت این تیم را علی کلانتری بر عهده گرفته که سابقه کار در تیم‌های برق شیراز، فولاد یزد و مس رفسنجان را دارد. فجر سپاسی زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلابی اسلامی است که می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند. شاگردان کلانتری وضعیت خوبی در جدول ندارند و به گفته سرمربی این تیم هفت امتیاز آنها به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته است. وضعیت چمن حافظیه که فجر سپاسی در آن بازی‌های خود را برگزار می‌کند خوب نیست و سرمربی این تیم در خصوص مصدومیت بازیکنانش در این چمن نگرانی دارد.

ذوب آهن _ فجر سپاسی شیراز/ رقابت برای فاصله گرفتن از پایین جدول

شرایط بازیکنان ذوب آهن

آرمان قاسمی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در بازی با تراکتور تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند و باعث پیروزی این تیم شد که باید دید درخشش او در بازی با فجر سپاسی هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

مهدی تارتار در یک برنامه تلویزیونی چراغ سبزی برای بازگشت قاسم حدادی‌فر به ذوب آهن نشان داد که اگر این اتفاق رخ دهد، حدادی فر می‌تواند در وسط میدان یاری دهنده خوبی برای تیم باشد. تارتار در بازی با پرسپولیس از دروازه‌بان جوان خود پارسا جعفری استفاده کرد که روی اشتباه این دروازه‌بان ذوب آهن گل خورد و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در بازی با تراکتور حبیب فرعباسی را بازی داد و به احتمال زیاد مقابل فجر سپاسی شیراز حبیب فر عباسی درون دروازه ذوب آهن قرار می‌گیرد.

کد خبر 546131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.