نصب تندیس سردار شهید سلیمانی در شهرکرد

شهردار شهرکرد از نصب تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی شهرکرد خبر داد.

محمدتقی جاپلقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرکرد تنها ۹ نیروی سدمعبر داریم که در حوزه اجراییات و ساخت و سازهای غیرمجاز هم فعالیت دارند.

وی افزود: من در شهرهایی که در شهرداری فعالیت داشتم حداقل در حوزه کنترل ساختمانی ۶۰ نیرو حضور داشت؛ با ۹ نفر چگونه می‌توان سدمعبر، ساخت و سازها، ابلاغیه‌ها و اخطارها را انجام داد لذا کار بسیار مشکل است.

جاپلقی تصریح کرد: در این مدت اقدامات خوبی شده و افرادی که پیاده‌روها را جز ملک خود می‌دانستند، عقب نشینی کردند؛ وقتی مردم بدانند مجموعه شهرداری به عنوان خادم واقعی مردم، اخلاص و صداقت خود را به آنان اثبات می‌کند قطعاً همراهی بیشتری با ما دارند.

وی ادامه داد: در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی هم با سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان، هماهنگ هستیم تا تندیس این شهید وطن در ورودی شهر در مکان مناسبی با حضور یکی از اعضای خانواده این سردار پرافتخار اسلام، نصب شود، سعی می‌کنیم همزمان با ۲۲ بهمن با یک سری خدمات دیگر این تندیس رونمایی شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در این راستا تمهیدات لازم در همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه پاسداران اندیشیده شده است.

کد خبر 546127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.