سیدعباسی: به کیفیت سپاهان واقف هستیم/ تا دلتان بخواهد غایب داریم

سرمربی شهرخودرو گفت: به کیفیت سپاهان واقف هستیم و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم.

به گزارش ایمنا، سید داود سید عباسی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: با تیم خوب سپاهان بازی داریم که اصلاً نیازی به تعریف ندارد. سپاهان از تیم‌های دارای ساختار کشورمان است و در این سال‌های اخیر عملکرد خوبی به لحاظ مدیریتی و نتیجه‌گیری داشته است.

وی افزود: حریف فردای ما از تیم‌های پرتماشاگر و پرافتخار کشورمان محسوب می‌شود. ما به کیفیت آنها واقف هستیم و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان باشیم و بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص محرومان و مصدومان این تیم در بازی فردا بیان کرد: تا دل‌تان بخواهد غایب داریم. محمدرضا فلاحیان، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه، محسن ربیع‌خواه، سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی را نداریم.

سید عباسی در مورد غیبت فراهانی و سعید جلالی راد گفت: در عصر ارتباطات شما نمی‌توانید کتمان کنید و این هم اتفاقی بود که در تیم ما رخ داد. در هر خانواده‌ای این اتفاق رخ می‌دهد و یک درگیری لفظی بود. من فردای همان روز نظر خودم را به باشگاه اعلام کردم و تصمیم‌گیری شد. جالب است، این اتفاق بعد از بازی پیکان در رختکن رخ داد و مسئله به داخل تمرین ارتباط نداشت و به آن شدت و حدتی هم که گفته شده بود، نبود. نمی‌شود کتمان کرد، چون الان فضای مجازی داریم و عصر رسانه‌هاست، با این حال موضوع جالب این است که چنین مسئله‌ای پنج روز بعد مطرح شد.

وی افزود: برای اولین بار ما شانس آوردیم. در بازی‌ها شانس نمی‌آوریم، اما در این داستان شانس آوردیم که خبرش باز نشد و امروز قبل از بازی این موضوع مطرح شده است و از این بابت خوشحالیم. اول از همه این اتفاق در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد و زمان بازیگری خود من در تیم‌های مختلف هم بود، اما این اتفاق نباید رخ بدهد و ما هم غافلگیر شدیم. بهتر بود قبل از بازی سپاهان هم این خبر بیرون نمی‌آمد، هرچند ما تمرکزمان روی کار خودمان و مسائل فنی است. با تمرکز و موجودی تیم‌مان فردا تلاش می‌کنیم که یک بازی خوب انجام دهیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 546104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.