مشخصات گوشی شیائومی Poco X3 Pro+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی شیائومی Poco X3 Pro می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پوکو که یکی از برندهای زیرمجموعی شیائومی است در مدتی کوتاه با عرضه گوشی‌های سری F، M و X کاربران را به خود جذب کرده است. یکی از محصولات این شرکت Poco X3 Pro است که عملکردی بهتر نسب به گوشی Poco X3 NFC دارد. گوشی شیائومی Poco X3 Pro به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده است و از شبکه‌های ارتباطی GSM، HSPA و LTE پشتیبانی می‌کند.

طراحی و بدنه گوشی شیائومی Poco X3 Pro

پنل پشتی گوشی شیائومی Poco X3 Pro به گونه‌ای طراحی شده است که گویی ترکیبی دوگانه از شیشه براق و مات است، اما در عمل با بدنه‌ای پلاستیکی رو به رو هستیم. این گوشی با وجود استفاده از پلاستیک وزن بسیار بالای ۲۱۵ گرمی دارد، عرض آن نیز به ۷۶.۸ میلی متر می‌رسد که ابعاد نسبتاً بزرگی است. گوشی ذکر شده از استاندارد ابتدایی IP53 برای مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش گوشی شیائومی Poco X3 Pro

گوشی شیائومی Poco X3 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی ۴۵۰ نیت است. حاشیه‌های بالایی و کناری نمایشگر در مقیاس دستگاه‌های اقتصادی باریک است، اما حاشیه پایین اندکی قطور است. شرکت پوکو برای نمایشگر Poco X3 Pro از پوششی از جنس گوریلا گلس ۶ بهره می‌برد.

دوربین گوشی شیائومی Poco X3 Pro

دوربین سلفی گوشی شیائومی Poco X3 Pro با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی عملکرد قابل قبولی دارد؛ به طوری که قادر است ویدئوهای 1080p را با نرخ ۳۰ فریم ثبت کند. یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و سنجش عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی گوشی شیائومی Poco X3 Pro فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است، از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند و تنها دوربین این گوشی است که به قابلیت استفاده از حالت Night مجهز شده است.

سخت افزار گوشی شیائومی Poco X3 Pro

گوشی شیائومی Poco X3 Pro به پردازنده قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز شده است و با ۶ یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. این تراشه از ترکیب یک هسته قدرتمند ۲.۹۶ گیگاهرتزی Kryo 485 Prime مبتنی بر Cortex-A76، سه هسته قدرتمند ۲.۴۲ گیگاهرتزی Kryo 485 Gold مبتنی بر Cortex-A76 و چهار هسته کم مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 485 Silver مبتنی بر Cortex A55 بهره می‌برد.

باتری گوشی شیائومی Poco X3 Pro

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی Poco X3 Pro با استفاده از یک باتری پنج هزار و ۱۶۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این باتری به مدت ۱۰ ساعت اجرای بازی یا ۱۷ ساعت پخش فیلم شارژدهی دارد، گوشی ذکر شده با شارژر ۳۳ واتی به فروش می‌رسد؛ به کمک این شارژر ظرف مدت زمان ۸۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

مزایای گوشی شیائومی Poco X3 Pro

  • شارژدهی بسیار خوب
  • اسپیکرهای استریو و جک هدفون
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز
  • عکاسی و فیلم برداری 4k کارآمد
  • سریع‌ترین تراشه در بین رقبا
  • تجربه بازی بسیار خوب

معایب گوشی شیائومی Poco X3 Pro

  • داغ شدن بیش از حد گوشی
  • دوربین ماکرو ضعیف
  • بدنه ضخیم
  • وزن زیاد
  • وجود رقبایی با نمایشگر OLED

قیمت گوشی شیائومی Poco X3 Pro

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی شیائومی Poco X3 Pro به دلیل تنوع حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی و همچنین تفاوت رنگ بین پنج میلیون و ۹۹۸ هزار تومان تا هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

کد خبر 546098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.