عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ دی‌ماه

در این بسته خبری از سرسبزی جهانشهر ملایر تا زنده گیری ۱۷۱ قلاده سگ در اسلامشهر و ایجاد دو بازار محلی تره بار در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توجه به پنج محور در تدوین سند راهبردی نیاسر

احسان کوزه‌گر، شهردار نیاسر از توابع شهرستان کاشان اظهار کرد: سند راهبردی و چشم‌انداز پنج ساله این شهر در دوره جدید مدیریت شهری با پیش‌بینی پنج محور گردشگری در حال تهیه و تدوین است.

سرسبزی جهان شهر ملایر

مجید فرجی شهردار ملایر با اشاره به اجرای طرح سرسبزی جهان شهر ملایر، گفت: خشکسالی‌های دهه‌ اخیر و همچنین گسترش گرد و غبار، لزوم توجه به درختکاری را افزایش داده است و سازمان هرساله با کاشت نهال و حفظ و نگهداری از درختان کاشته شده به سبزینگی شهر افزوده و سرسبزی شهر را مدیون دستان توانای نیروهای زحمتکش فضای سبز هستیم.

ایجاد دو بازار محلی میوه و تره بار در بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: به زودی دو بازار محلی عرضه میوه و تره بار در این شهر ایجاد می‌شود تا دسترسی مردم به این محصولات با قیمت مناسب آسان شود.

راه اندازی گرمخانه ویژه افراد بی سرپناه درگز

حسن نوروزی، شهردار درگز در استان خراسان رضوی گفت: یک باب گرمخانه ویژه افراد بی سرپناه و کارتن خواب در این شهر راه اندازی شد.

اتمام پروژه لوله گذاری آبرسانی بلوار امیر کبیر قزوین

رضا رحمانی، دبیر کمیته فنی و هماهنگی پروژه‌های امور اجرایی شهر گفت: با پایان یافتن پروژه لوله گذاری آبرسانی از لوله ۸۰۰ شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و بازگشایی معبر بلوار امیر کبیر ادامه این پروژه وارد فاز جدید شد.

راه اندازی بازارچه هنر گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با اشاره به مطالبات بحق هنرمندان در دایر شدن بازارچه هنر، گفت: برای دایر شدن هفت باب مغازه بازارچه هنر که به شهرداری گلپایگان تعلق دارد، فراخوان ارائه شده است.

تحقق ۹۲ درصدی بودجه شهرداری دهلران

امین الله جام سحر، شهردار دهلران گفت: بودجه جاری شهرداری دهلران در سال جاری ۱۳ میلیارد تومان بوده که خوشبختانه تا آذرماه ۹۲ درصد آن محقق شده است.

زنده گیری ۱۷۱ قلاده سگ بلاصاحب در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند اسلامشهر از زنده گیری ۱۷۱ قلاده سگ در آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی حیوانات بلاصاحب و در جهت جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، عملیات زنده گیری این حیوانات در سطح شهر ادامه دارد که در این راستا در ماه گذشته، تعداد ۱۷۱ قلاده سگ با رعایت پروتکل‌های بهداشت و درمان توسط سازمان مدیریت پسماند از سطح شهر جمع آوری و به مرکز ساماندهی حیوانات بلا صاحب انتقال داده شدند.

بیمه آتش سوزی ۲۰ درصد از منازل مسکونی آستارا

بابک لطف‌جویی، سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا گفت: تنها ۲۰ درصد از منازل مسکونی در این شهر دارای بیمه آتش سوزی است، لذا به شهروندان توصیه می‌شود؛ برای جبران زیان‌های ناشی از حوادث احتمالی، هرچه سریع‌تر نسبت به بیمه کردن منزل خود اقدام کنند.

کد خبر 546081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.