آمادگی شهرداری دوگنبدان برای بارندگی‌های پیش رو

سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: اصلاح جداول ،لوله گذاری و تعمیرات در کوی کارکنان دولت توسط اکیپ امانی شهرداری انجام شد.

به گزارش ایمنا، سید مصیب موسوی نژاد اظهار کرد: با توجه به تماس‌های شهروندان ساکن در کارکنان دولت (۱۱ جنوبی) مبنی بر مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی منازل و معابر؛ خصوصاً در زمان بارش باران و نفوذ آب در منازل اطراف؛ عملیات اصلاح جداول؛ لوله گذاری و تعمیرات لازم توسط اکیپ امانی شهرداری انجام شد.

وی افزود: از شهروندان بابت اشکال در تردد در زمان اجرای عملیات عذرخواهی می‌کنیم اما تعامل بین مردم و دستگاه‌های خدمان رسان باعث تسهیل در انجام کارها و خدمان رسانی بهتر خواهد شد.

سرپرست شهرداری دو گنبدان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های مردمی بسیار با اهمیت بوده و از اولویت‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با بررسی مشکلات مردمی و نواقص موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان و میزان زیادی از دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری آن‌ها تأمین خواهد شد.

موسوی نژاد اضافه کرد: مشکلات و درخواست‌های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاه‌ترین زمان بررسی و اجرایی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می‌کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شوند، تصریح کرد: برای مقابله با هر نوع بحران و مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی‌های پیش رو در سطح شهر آمادگی داریم و آتش نشانی و کلیه نیروهای خدماتی شهرداری برای کنترل اوضاع و مقابله با آب‌گرفتگی معابر آمادگی دارند.

سرپرست شهرداری دو گنبدان گچساران اظهار کرد: هدف از این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر در زمان بارندگی‌ها و سهولت در عبور مرور شهروندان است و شهرداری با همراهی و تعامل با اعضا شورای شهر سعی در ارائه خدماتی، بهینه و ارزنده به شهروندان داشته و در این راه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

منبع: فارس

کد خبر 546080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.