فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از عصر امروز/بارش برف و احتمال وقوع رعد و برق

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با استقرار و فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از عصر امروز تا اواسط روز دوشنبه، شدت بارش در مناطق همجوار با استان‌های جنوبی بیشتر خواهد بود و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از امروز تا اوایل وقت روز سه‌شنبه بر روی استان است، بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی به صورت نیمه ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد، و بارش باران و برف به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش تا اوایل روز سه‌شنبه در مناطق شرقی استان ادامه دارد، افزود: از عصر امروز تا اواسط روز دوشنبه شدت بارش در مناطق همجوار با استان‌های جنوبی، همراه با مه آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف خواهد بود و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه کاهش و کمینه دما یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۸ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به دو درجه خواهد رسید.

آقایی ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خور وبیابانک با ۱۴ درجه و سردترین نقطه بوئین و میاندشت با منفی سه درجه خواهد بود.

کد خبر 546004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.