عالی‌ترین جلوه «مدیریت جهادی» را باید در قامت حاج قاسم نگریست

شهردار کاشان گفت: حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر خنثی کردن نقشه دشمنان در میدان نبرد، در عرصه جنگ نرم و نفوذ نیز بصیرت‌مندانه به مقابله با خدعه‌ها و توطئه‌های شوم معاندین داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده امنیه در نخستین کنگره بین‌المللی «به وقت حاج قاسم» اظهار کرد: مگر می‌توان از این شهید محاسن سپید سخن گفت، اما از خستگی‌ناپذیری و تلاش بی‌وقفه او برای خدمت به جبهه اسلام غافل شد. عالی‌ترین جلوه «مدیریت جهادی» را باید در قامت حاج قاسم نگریست. همان ویژگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم ترویج آن در بدنه مدیریتی جامعه تأکید کرده‌اند.

وی افزود: سردار شهید در طول حیات پربرکت خویش در آزمون‌های دشوار زمانه دچار خطا، لغزش و حتی تردید و تزلزل نشد و در فتنه‌های دوران با صراحت و شجاعتی کم‌نظیر از ساحت نظام، ولایت و مردم دفاع کرد.

شهردار کاشان ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر خنثی کردن نقشه دشمنان در میدان نبرد، در عرصه جنگ نرم و نفوذ نیز بصیرت‌مندانه به مقابله با خدعه‌ها و توطئه‌های شوم معاندین داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پرداخت.

وی گفت: امروز به یاد انسان بزرگی گردهم آمده‌ایم که با زندگی و عروج عزت‌مندانه خویش، راه سعادت را به ما نشان داد و به ما اثبات کرد می‌توان هم در اوج مهربانی هم بر فراز اقتدار بود.

به گزارش ایمنا، توسط شهرداری کاشان و با همکاری مجموعه فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل (ع) و گروه هنری رواق در تالار شهر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار و در آن از گنجینه مقاومت رونمایی شد.

کد خبر 545982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.