مسابقه ملی طراحی خدمت تمدید شد

مهلت ارسال اثر به «مسابقه ملی طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی ایران» تمدید شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهلت ارسال اثر به «مسابقه ملی طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی ایران» تمدید شد.

این رویداد یکی از بخش‌های جانبی همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» است که اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

پیش از این بر اساس فراخوان منتشر شده مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی «طراحی خدمت برای کتابخانه‌ها عمومی ایران» تا ۳۰ آذر اعلام شده بود که با توجه به استقبال و درخواست پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی، مهلت ارسال آثار به مسابقه ملی طراحی خدمت تا ۳۰ دی تمدید شد.

مسابقه «طراحی خدمت برای کتابخانه‌های عمومی ایران» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران ویژه کتابداران، پژوهشگران، اساتید و ایده پردازان و شرکت‌های دانش بنیان، برای تشویق و انگیزه بخشی به نسل آینده طراحان و افرادی که به حوزه طراحی خدمت علاقه‌مند هستند، برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر تاکید بر جایگاه طراحی خدمت، تشویق علاقه مندان رشته‌های مختلف برای حل چالش‌ها و نیازهای کاربران کتابخانه‌های عمومی ایران است.

این‌مسابقه به دنبال ارائه ایده‌های کارساز در زمان حال و آینده، راه‌حل‌هایی با محوریت انسان و ایده‌های مقیاس پذیر و منعطف است و معیارهای ارزیابی خدمات طرح شده در این مسابقه شامل «مردم محوری مبتنی بر تجربه»، «جامعه محوری»، «قابلیت اجرایی»، «سازگاری با فناوری‌های نوین»، «انطباق با کتابخانه‌های عمومی» است.

جایزه نفر اول، ۲۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس؛ جایزه نفر دوم، ۱۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس؛ جایزه نفر سوم، ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تقدیر و تندیس و جایزه نفرات چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.

کد خبر 545956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.