فلاورجان میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در پنجمین روز از سفر خود بامداد یکشنبه_ ۱۱ دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان فلاورجان رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این شهرستان پیچید.

کاروان اهالی بهشت به فلاورجان رسید

سرهنگ حسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته مردم شهرستان شاهین شهر استقبال شکوهمندانه‌ای از پیکر شهدای گمنام داشتند و هیئت‌های عزاداری این شهر حماسه‌ای پرشوری را رقم زدند.

وی افزود: بامداد امروز کاروان اهالی بهشت وارد شهرستان شهید پرور فلاورجان شد، طی برنامه ریزی های انجام شده تمامی شهر و روستاهای این شهرستان امروز میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: بعد از ظهر امروز کاروان شهدای گمنام مهمان مردم زرین شهر و مبارکه است.

امینی ادامه داد: روز گذشته یک شهید تازه تفحص شده از معراج تهران به کاروان اهالی بهشت ملحق شد و مردم استان اصفهان علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی به استقبال شهدا آمدند، مردم استان اصفهان بار دیگر نشان دادند پشتیبان انقلاب و ولایت خود ایستاده‌اند.

فلاورجان میزبان کاروان اهالی بهشت

کاروان اهالی بهشت میهمان روستاهای فلاورجان

مسلم نبی مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهر یزدآباد رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان مبارکه حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از شهر ابریشم تا روستای پیربکران در حال تشییع است و مردم شهرستان فلاورجان علی رغم هوای به شدت سرد به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

فلاورجان میزبان کاروان اهالی بهشت

تجدید میثاق مردم قهدریجان با شهدای گمنام

ابراهیم امان‌اللهی مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهر قهدریجان رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان فولادشهر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم شهرستان‌های اصفهان بودیم.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان دفاع مقدس قهدریجان به سمت بوستان شهدا در حال تشییع است.

فلاورجان میزبان کاروان اهالی بهشت

لالایی مادران برای شهدای گمنام

نوای نوحه و مرثیه سرایی فضا معطر کرده و هرکس به نوبه خود حرفی با شهدا می‌زند مادران، پدران و خانواده‌های شهدا حس و حال دیگری در اینجا دارند و اشک‌هایشان از جنس دیگری است و جانبازانی که صورتشان از اشک پرشده و از اینکه از دوستانشان جامانده اند حسرت می‌خورند.

امروز در قهدریجان مادرانی آمده‌اند که بیش از ۳۸ سال است در انتظار فرزند خود نشسته‌اند، اما آمده‌اند برای فرزندانی لالایی بخوانند که مادرشان هنوز چشم به راه پیکر عزیز دردانه‌شان است.

کد خبر 545954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.