آبگرمکن هوشمند شیائومی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی از یک آبگرمکن گازی جدید رونمایی کرده است که آب داغ را به صورت مداوم تامین می‌کند و قابلیت‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، میجیا اخیراً از یک آبگرمکن هوشمند به نام S1 رونمایی کرده است، که قیمت پایه آن تقریباً ۳۷۶ دلار است؛ البته کاربران چینی می‌توانند آن را با قیمت تقریباً ۳۱۳ دلار از طریق شیائومی مال پیش خرید کنند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این آبگرمکن این است که لازم نیست کاربران منتظر شوند آب داخل آن گرم شود، زیرا آب گرم را به صورت مداوم تأمین می‌کند. آبگرمکن هوشمند شیائومی محفظه‌ای ۱۸ لیتری دارد و به سیستمی دقیق برای کنترل مداوم دمای آب با دقت نیم درجه سانتی گراد مجهز شده است.

در آبگرمکن هوشمند شیائومی از سه المنت بزرگ برای کنترل دما استفاده شده است تا تغییرات دمای آب به شکل دقیق مورد نظارت قرار گیرد و نسبت هوا و آب به صورت مساوی تنظیم شود. به دلیل مجهز شدن این محصول به سیستمی با دقت نیم درجه از تغییر دمای ناگهانی به هنگام باز و بسته کردن شیر آب جلوگیری می‌شود. برای نصب دستگاه جدید شیائومی نیازی نیست لوله‌های آب گرم خانه را تعویض کنید و همچنین می‌توان آبگرمکن را حتی بدون لوله برگشت نصب کرد.

سیستم حرارتی آبگرمکن هوشمند شیائومی حالت مناسب برای گرم کردن آب را به صورت خودکار استفاده می‌کند؛ به طوری که وقتی کاربر به آب خیلی گرم نیاز ندارد حرارت پایین به صورت خودکار فعال می‌شود. آبگرمکن ذکر شده دارای چهار حالت از پیش تعیین شده است که شامل حمام بزرگسالان با ۴۳ درجه سانتی گراد، حمام کودکان با ۳۹ درجه سانتی گراد، حمام راحت یا ۴۱ درجه سانتی گراد و استفاده در آشپزخانه با ۳۶ درجه سانتی گراد است. کاربران می‌توانند در صورت تمایل آبگرمکن هوشمند شیائومی را به سیستم خانه هوشمند متصل کنند.

کد خبر 545902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.