مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D15+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایای و معایب میت بوک D15 2021 می‌تواند علاقه مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با گذشت دو سال از زمان عرضه میت بوک D15، شرکت هواوی امسال مدل جدیدی از این اولترابوک زیبا را با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی وارد بازار کرده است و بر خلاف گذشته در هیچ یک از میت بوک‌های D15 2021 از تراشه گرافیکی جداگانه‌ای استفاده نکرده است، بنابراین این محصول برای کاربری روزانه، دانشجویان و دانش‌آموزان مناسب است. در ادامه به بررسی مشخصات این لپ تاپ می‌پردازیم:

طراحی لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 2021 دارای بدنه‌ای با ضخامت ۱۶.۹ میلی متر و وزنی معادل ۱.۵۶ کیلوگرم است؛ بنابراین می‌توان آن را به راحتی جا به جا کرد. کیفیت ساخت بالای بدنه این محصول باعث شده است که در زمان فشار دادن بخش‌های مختلف بدنه شاهد فرورفتگی نباشیم. هواوی برای روشن کردن دستگاه کلید دایره شکل را یکپارچه با حسگر اثرانگشت قرار داده است. میت بوک D15 2021 به تاچ پد بزرگی مجهز شده است که آن را از داشتن یک ماوس جداگانه بی نیاز کرده است. در سمت راست لپ‌تاپ دو پورت USB Type-A و درگاه جک ۳.۵ میلی متری تعبیه شده است، سمت چپ آن نیز یک ورودی HDMI، یک پورت USB 3.2 و یک درگاه نوع C برای شارژ اولترا بوک قرار گرفته است. بدنه Huawei MateBook D15 از آلومینیوم ساخته شده است و در دو رنگ نقره‌ای و نوک مدادی وارد بازار شده است.

مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D15+ قیمت

نمایشگر لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 خود از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی LCD مجهز به فناوری IPS بهره برده است که زاویه دید ۱۷۸ درجه را برای کاربران فراهم می‌کند. روشنایی نمایشگر مدل ۲۰۲۱ مانند نسل گذشته برای استفاده زیر نور مستقیم آفتاب مناسب نیست، اما مات بودن نمایشگر باعث شده است تا بتوان در محیط خارج از خانه نیز از آن استفاده کرد.

دوربین لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

حاشیه کم اطراف لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 بسیار خودنمایی می‌کند، دلیل استفاده از حاشیه کم مخفی شدن دوربین 720p اولترابوک هواوی زیر یکی از دکمه‌های صفحه کلید است. قرارگیری دوربین در پایین نمایشگر به ویژه در زمان کنفرانس باعث می‌شود کاربران نگاه بالا به پایین به دوربین داشته باشند و دوربین هم سطح چشمان آن‌ها نباشد.

اسپیکر و باتری لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

با توجه به اقتصادی بودن لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 نباید توقع چندانی از دو اسپیکر آن داشت، البته در صورتی که قصد دارید در یک محیط آرام به آهنگ گوشی کنید یا فیلم ببینید دو اسپیکر این محصول جوابگوی نیاز شما است، اما برای محیط‌های شلوغ صدای رسایی ارائه نمی‌دهد. انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 با استفاده از یک باتری ۴۲ وات ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده ادعا می‌کند که فقط با ۱۵ دقیقه شارژ کردن این لپ تاپ با استفاده از شارژر ۶۵ واتی می‌توانید تا دو ساعت از آن استفاده کنید. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 تقریباً پنج ساعت و ۵۱ دقیقه شارژدهی خواهد داشت.

سخت افزار لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 به پردازنده نسل یازدهم Core i5-1135G7 اینتل مجهز شده است که آن را با نام رمز تایگر لیک می‌شناسیم. این پردازنده با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری SuperFin تولید شده است و از چهار هسته پردازشی و هشت رشته بهره می‌برد. پردازنده به کار رفته در این لپ‌تاپ از حافظه‌های DDR4-3200 و LPDDR4X-4267 پشتیبانی می‌کند، محصول ذکر شده با دو ظرفیت حافظه هشت و ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی SSD از نوع NVMe PCIe با ظرفیت ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده می‌کند. لپ‌تاپ Huawei MateBook D15 به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز نشده است و از GPU مجتمع روی تراشه Intel Iris Xe بهره می‌گیرد.

مشخصات لپ‌تاپ Huawei MateBook D15+ قیمت

مزایای لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

  • عملکرد و پایداری عالی
  • ابعاد و وزن مناسب
  • نمایشگر ۱۵.۶ اینچی
  • طراحی زیبا

معایب لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

  • روشنایی کم صفحه نمایش
  • ضعیف بودن اسپیکرها
  • عمق حرکتی کم کلیدهای کیبورد
  • عمر متوسط باتری

قیمت لپ‌تاپ Huawei MateBook D15

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ 2021 Huawei MateBook D15 با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD به میزان ۲۷ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان در بازار ثبت شده است.

کد خبر 545893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.