افتتاحیه جذاب سال ۲۰۲۲؛ بُرد جنجالی سیتی مقابل آرسنال

منچسترسیتی مقابل میزبان خود آرسنال در حالی به برتری رسید که تا دقیقه ۵۷ با یک گل عقب بود.

به گزارش ایمنا، تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی امروز _شنبه ۱۱ دی ماه_ از ساعت ۱۶ به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست داد.

نیمه اول آرسنال در غیاب میکل آرتتا که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش کنار زمین حضور نداشت، نمایش بهتری داشت و پس از چند موقعیت خوب سرانجام در دقیقه ۳۱ به وسیله بوکایو ساکا به گل رسید. در این نیمه آرسنالی‌ها معتقد بودند که استیوارت اتول باید یک پنالتی برای آنها می‌گرفت ولی این اتفاق رخ نداد.

در نیمه دوم سیتی کمی جلو کشید و در دقیقه ۵۷ به گل رسید. خطا بر روی برناردو سیلوا ابتدا پنالتی گرفته نشد اما وی‌ای‌آر؛ تیم پپ گواردیولا را نجات داد. ریاض محرز موفق شد این پنالتی را بر خلاف جهت حرکت گلر تبدیل به گل کند.

گابریل ماگالیش، مدافع برزیلی توپچی‌ها نیز در دقیقه ۵۹ اخراج شد تا آرسنال ۱۰ نفره شود و حدود ۳۰ دقیقه با یک یار کمتر در برابر حملات پردامنه سیتی مقاومت کند. البته که این مقاومت تا لحظه آخر به قوت خود باقی نماند و رودری در دقیقه ۹۳ موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

سیتی با این برد ۵۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. آن‌ها از یک بازی بیشتر ۱۱ امتیاز با چلسی و از ۲ بازی بیشتر ۱۲ امتیاز با لیورپول فاصله ایجاد کرده‌اند. در سوی مقابل آرسنال ۳۵ امتیازی باقی ماند و از ۲۰ بازی همچنان در رده چهارم است.

منبع: ایرنا

کد خبر 545852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.