شهردار: خدمات شهری چابهار در آماده‌باش کامل است

شهردار چابهار گفت: نیروهای خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماندها و مجموعه‌های مختلف شهرداری از شب قبل از بارندگی در آماده‌باش بوده‌اند و تا پایان بارندگی هم در آماده‌باش خواهند بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری چابهار، محمد یونس حقانی اظهار کرد: به دنبال پیش بینی هواشناسی همه نیروهای خدمات شهری برای کمک به شهروندان در حالت آماده‌باش بوده و تا هم اکنون مشغول فعالیت هستند و تا پایان بارش‌ها نیز آماده خدمت خواهند بود.

وی افزود: این نیروها با جمع‌آوری شاخه و برگ‌های درختان شکسته و همچنین مسیرهای خروجی آب را باز نگه داشتند و مانع از خسارت شدید به شهروندان شدند.

شهردار چابهار با بیان اینکه به دنبال بارش باران از دو شب گذشته نیروهای زحمتکش شهرداری به صورت مستمر اقدام به پاکسازی کانال‌های و مسیرهای هدایت آب‌ها کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم شدت باران، این عملیات تا پیش از بارندگی هم ادامه داشته تا مسیرهای خروج آب باز باشند.

حقانی ادامه داد: به دلیل بارش شدید باران آب‌گرفتگی مقطعی در سطح شهر داشته‌ایم که با فروکش کردن بارندگی و باز شدن کامل مسیرهای خروج آب این آب‌گرفتگی‌ها کاهش پیدا می‌کرد.

وی تصریح کرد: علت آب‌گرفتگی به دلیل ابعاد خروجی‌های آب معابر شهری بوده که با شدت بارش کم سابقه تناسب نداشته‌اند به طوری که هر زمان که از موج بارش‌ها کاسته می‌شد، آب‌گرفتگی هم کاهش پیدا می‌کند.

شهردار چابهار گفت: نیروهای شهرداری چابهار همچنان تا پایان بارندگی برای آسایش و رفاه شهروندان در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی خواهند بود.

کد خبر 545760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.