برنامه‌های شهرداری اصفهان در آستانه سال جدید میلادی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: وظیفه مدیریت شهری، خدمت به همه شهروندان با هر دین و آئینی است و اصفهان زمانی شهر زندگی می‌شود که تمام اقشار و شهروندان، اصفهان را متعلق به خود بدانند و در توسعه و تعالی شهر مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک نژاد در یک برنامه زنده رادیویی اظهار کرد: شهرداری به مناسبت سال نو میلادی برنامه‌های ویژه‌ای را در منطقه پنج تدارک دیده است در این راستا روز گذشته شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر در قبرستان ارامنه حضور و به شهدای ارامنه ادای احترام کردند.

وی افزود: با حضور مدیران ارشد شهری به دیدار اسقف ارامنه اصفهان رفته و از محله جلفا و موزه مردم شناسی ارامنه بازدیدی داشتیم، همچنین یک نمایشگاه فرهنگی با موضوع مهدویت و ارتباط با حضرت مهدی (عج) را نیز شهرداری منطقه پنج تدارک دید که در نوع خود جالب بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به فضاسازی سال نو میلادی در محله جلفا ادامه داد: فضاسازی و نورپردازی محله جلفا از سوی شهرداری منطقه پنج انجام شده است، امیدوارم همشهریان قشر ارامنه سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و سربلندی در پیش رو داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: مانند سنوات گذشته و طبق تاریخ شهر اصفهان با همزیستی مسالمت‌آمیز میان ادیان مختلف به توسعه، پیشرفت و تعالی شهر کمک کنیم و وظیفه ما در مجموعه مدیریت شهری، خدمت به همه شهروندان با هر دین و آئینی است. اصفهان زمانی شهر زندگی می‌شود که تمام اقشار و شهروندان، اصفهان را متعلق به خود بدانند و در توسعه و تعالی شهر مشارکت کنند.

کد خبر 545740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.