مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، "سعید زارع" به عنوان مدیر منابع انسانی این شرکت منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت ویس‌کرمی با ابلاغ این حکم، ضمن آرزوی توفیق برای مدیر جدید از خدمات حسین دانش در زمان تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرده است.

وی با ابلاغ این حکم به هشت موضوع مهم و محوله به مدیر جدید اشاره کرده و بهره‌گیری از تجارب و توانمندی کارشناسان و کارکنان کارآمد را مورد تاکید قرار داده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران راهبری و اجرای بهینه برنامه‌های استراتژیک و کلان حوزه منابع انسانی به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی، ارتقای نقش و جایگاه مدیریت منابع انسانی به عنوان مرجع اصلی حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی در تعاملات درون و برون سازمانی، بازآرائی و چابک‌سازی ساختار سازمانی با هدف غنی‌سازی مشاغل و بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری و بهره‌گیری از فناوری اطلاعاتی و ارتباطاتی جهت تسهیل ارائه خدمات به کارکنان و مراجعان و پیشبرد هوشمندانه امور، نظارت بر آموزش کیفی و اثر بخش نیروی انسانی را بخشی از اقدامات و در حیطه وظایف مدیر جدید اعلام کرده است.

کد خبر 545677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.