تولید موتورهای احتراقی هیوندای متوقف شد

به نظر می‌رسد که شرکت هیوندای تمرکز خود را بر تولید خودروهای الکتریکی گذاشته است و تولید موتورهای احتراقی را متوقف کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هیوندای اخیراً اولین خودروی برقی خود را وارد بازار کرده است و درصدد تعطیلی بخش تولید موتورهای احتراقی خود است. به نظر می‌رسد که این شرکت خودروسازی واحد طراحی موتور را در ماه جاری تعطیل کرده است و تصمیم گرفته است زیر ساخت‌ها را به طراحی پیشرانه‌های برقی اختصاص دهد.

علاوه بر این، شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرک هیوندای توسعه نسل سوم پیل سوختی برای خودروهای هیدروژنی جنسیس به زودی متوقف خواهد کرد، البته این شایعه توسط شرکت هیوندای رد شده است. تقریباً ۱۲ هزار نفر در بخش موتور احتراقی هیوندای فعالیت می‌کردند که همه آن‌ها به توسعه پیشرانه کاملاً الکتریکی منتقل خواهند شد و تعداد محدودی از آن‌ها برای اصلاح موتورهای موجود در بخش قبلی باقی می‌مانند.

شرکت هیوندای در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه تولید خودروهای هیدروژنی صرف کرده است و به نظر نمی‌رسد که روند توسعه بخش ذکر شده را قبل از بهره‌گیری از آن متوقف کند. با این وجود، عادی به نظر می‌رسد که خودروهای الکتریکی در مدت زمان کوتاهی مورد توجه هیوندای قرار گرفته‌اند، زیرا این خودروها به شدت مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 545668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.