شهردار: هیچ چیز در شهرکرد سر جای خود نیست

شهردار شهرکرد گفت: هیچ چیز در شهرکرد سر جای خود قرار نگرفته است و برای رسیدن به شرایط مطلوب به دنبال رفع موانع هستیم.

محمدتقی جاپلقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال تبدیل شهرکرد به شهری فاقد مانع ترافیکی هستیم.

وی افزود: شهرداری برای اجرایی شدن اهداف، نیازمند بزرگترین عامل کمک کننده یعنی نگاه، فرهنگ و رفتار مردم است به عنوان مثال این فرهنگ باید در رانندگی ایجاد شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: برای رسیدگی به تخلفات زیاد رانندگی در شهرکرد قرار شد با همکاری حوزه مربوطه در شهرداری حداقل در روزهای جمعه چراغ‌های چشمک‌زن فعال و سپس گزارشی از پلیس راهور گرفته شود. اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند مانعی سر راه خودروها نخواهیم گذاشت و مرحله به مرحله این کار را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هیچ چیز در شهرکرد سر جای خود قرار نگرفته است و برای رسیدن به شرایط مطلوب دنبال رفع یک سری مسائل هستیم، ادامه داد: صدور پروانه ساختمانی از این پس باید بر اساس معادلات علمی، تخصصی و شهرسازی باشد، این گونه نیست که هر فرد ملکی را تفکیک کرده و بعد از اخذ پروانه شروع به احداث ساختمان کند، بلکه باید ساماندهی بنا و نقشه‌های گرافیک شهری شامل نورپردازی و شکل کوچه و خیابان، طبقات و خیابان‌ها مشخص شود.

جاپقلی گفت: تا جایی که مردم همکاری کنند موضوع صنایع حوضچه‌ای را نیز در ورودی شهر با ایجاد گرافیک شهری و ساماندهی نما در دستور کار قرار خواهیم داد.

کد خبر 545653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.