چراغ سینما در ایذه روشن می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر ایذه از بازگشایی سینمای این شهر پس از سال‌ها تعطیلی خبر داد و گفت: سینمای مرکزی قدیم با نام جدید سینما شهرداری از ابتدای هفته جاری فعالیت خود را با اکران فیلم‌های روز سینمای ایران آغاز می‌کند.

علیرضا خسروی در گفت‌و و با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌ها پیش و در زمانی که بسیاری از شهرهای استان خوزستان فاقد سینما بود، ایذه دارای دو سالن سینمای مرکزی و آزادی بود.

وی با بیان اینکه در آن زمان استقبال خوبی از اکران فیلم‌ها می‌شد، اما به مرور این دو سینما رو به تعطیلی رفت و مردم شهر ایذه از داشتن سینما محروم شدند، افزود: از آنجا که شهرداری ایذه مالک سینما بوده است و بازگشایی مجدد سینما مطالبه جدی شهروندان بود تلاش برای راه اندازی مجدد آن آغاز شد.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه تصریح کرد: با روی کار آمدن شورای ششم و اهمیت فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به مطالبات مردمی همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هرچه سریع‌تر یکی از سالن‌های سینما در ایذه بازگشایی شود.

وی ادامه داد: سینمای مرکزی قدیم با نام جدید سینما شهرداری از ابتدای هفته جاری فعالیت خود را با اکران فیلم‌های روز سینمای ایران آغاز می‌کند.

خسروی تاکید کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی یکی از مهمترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر ایذه است از این رو در تلاش هستیم با ارائه بهترین خدمات، آسایش و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

کد خبر 545643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.