ادامه نهضت پیاده‌روسازی در گلپایگان

شهردار گلپایگان با اشاره به اجرای نهضت پیاده‌روسازی در معابر این شهر، گفت: پروژه پیاده‌روسازی در خیابان امام حسین(ع) به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیاده‌روسازی یکی از مباحث اساسی شهری است که احداث و بهسازی آن باید بر اساس اصول مهندسی انجام شود؛ لذا شهرداری گلپایگان قبل از اجرای عملیات عمرانی مراحل زیرسازی و آماده سازی بستر را با دقت اجرا و کیفیت مصالح نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از تأیید در سطح معابر استفاده می‌شود.

وی افزود: شهرداری گلپایگان با هدف سهولت در تردد و توزیع یکسان خدمات به شهروندان پروژه پیاده‌روسازی را در برنامه‌های عمرانی گنجانده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به اجرای عملیات پیاده‌روسازی در خیابان‌های امام خمینی (ره) و شهید عابدی، افزود: اکنون پروژه پیاده‌روسازی در خیابان امام حسین (ع) به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حال اجرا است.

شکرزاده افزود: اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان امام حسین (ع) با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شامل تخریب آسفالت، زیرسازی و اجرای بتن مگر و ملات و سنگ، بندکشی و جدول گذاری انجام شده است.

کد خبر 545568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.