مردم در نهم دی‌ماه ولایتمداری و هوشمندی خود را نشان دادند

یک کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه گفت: مردم در روز هشت دی در اصفهان و نهم دی در سراسر کشور نشان دادند که دشمن اصلی را خوب شناختند، دشمن اصلی، بت و شیطان بزرگ، آمریکا است؛ مردم ما در نهم دی ولایتمداری و هوشمندی خودشان را با حضور در صحنه نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن نصری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: نهم دی نشان داد که ملت ما اهل بصیرت هستند و در این روز ولایتمداری و هوشمندی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه پیام نهم دی این بود که همه سلیقه‌ها محترم است، اما اصول و مبانی یکی است و قابل خدشه نیست، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم در اصول خدشه‌ای وارد شود و نباید اجازه فتنه‌گری بدهیم، باید دشمن داخلی و خارجی را بشناسیم و تشخیص دهیم تا فریب آنان را نخوریم.

این کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه تصریح کرد: ملتی که در بهمن ماه سال ۵۷، آمریکا را بیرون کرد، اجازه نمی‌دهد توطئه‌گری در داخل و خارج به دنبال حاکمیت افراد فاسد و برگرداندن آمریکا باشد؛ مردم اصفهان که پیشتاز در انقلاب اسلامی، در حماسه دفاع مقدس هستند و یک روز زودتر در تاریخ هشتم دی‌ماه در صحنه حضور پیدا کردند، نشان دادند که بصیرت و درک از موضوع را دارند.

نصری اضافه کرد: مردم در روز هشتم دی در اصفهان و نهم دی در سراسر کشور نشان دادند که دشمن اصلی را خوب شناختند، دشمن اصلی، بت و شیطان بزرگ، آمریکا است و مردم ما در نهم دی ولایتمداری و هوشمندی خودشان را با حضور در صحنه نشان دادند.

وی گفت: منافقان و دشمنان داخلی با بهانه تقلب در انتخابات در عاشورای سال ۸۸، با جسارت به ساحت سیدالشهدا (ع) نشان دادند که شمر و یزید روزگار هستند و از اهل بیت (ع) بغض و کینه دارند، زیرا دیده بودند ملت ما با عشق به اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) و سید الشهدا (ع) عجین هستند، حماسه آفریدند و فرزندان خود را در دفاع مقدس تقدیم کردند.

کد خبر 545566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.