ملت ایران بصیرت فاطمی دارد

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: ملت ایران دارای بصیرت فاطمی است و در تمام عرصه‌ها حضور چشم گیری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، مقام معظم رهبری وی را یک مکتب دانست تا دشمنان فکر نکنند راه و منش سردار شهید سلیمانی فراموش می‌شود.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی شخصیت ممتازی بود که می‌تواند الگوی واقعی جوانان باشد؛ او در اجرای مأموریت الهی برای نجات ملت‌های مظلوم عالم تا آن سوی مرزها در میدان مبارزه خوش درخشید.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی سرباز ولایت، مرد عمل و تکلیف‌گرا بود و هیچگاه ترس در دلش نبود، گفت: آن شهید دارای تمام فضائل مدیریت و فرماندهی در عرصه‌های مختلف در درون و برون کشور بود و هم رزمانش را به آخرت گرایی توصیه می‌کرد.

اسکندری گفت: ملت ایران دارای بصیرت فاطمی است و در تمام عرصه‌ها حضوری چشم گیر دارد، مسیر انسانیت در بصیرت و حرکت در راه و منش فاطمه الزهرا (س) است.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی ماه ملت ایران که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید، گفت: ملت ایران ۱۷ هزار شهید ترور را فراموش نخواهند کرد که بخواهد فتنه ۸۸ را فراموش کند، فتنه ۸۸ طراحی سران منافقان و دشمنان با هدف براندازی انقلاب بود، اما ملت ایران هوشیارانه عمل کرد و کسانی را که چراغ سبز دشمنان شدند را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

کد خبر 545565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.