عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم دی‌ماه

در این بسته خبری از آماده‌باش ستاد بحران شهرداری خاش تا راه اندازی اداره شب شهرداری سیرجان و نصب برج نوری در جاده سلامت چابهار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای نقاشی دیواری در مهدیه ناحیه شهری کوثر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: نقاشی دیواری بر روی دیوارهای مهدیه ناحیه شهری کوثر به مساحت ۶۰ متر مربع اجرا شده است.

بوستان کارآفرین رفسنجان لوله گذاری شد

جهانگیر ملکی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از اجرای عملیات لوله‌گذاری برای آبیاری فضای سبز و جدا سازی آب شرب و غیر شرب در پارک کارآفرین خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در این بوستان اندیشیده شده و در همین راستا عملیات لوله گذاری در این محل آغاز شده است.

آماده‌باش ستاد بحران شهرداری خاش

مهدی شهنوازی، شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل ستاد مدیریت بحران همه امکانات خودرویی و نیروهای شهرداری برای مقابله با هر گونه شرایط دشوار بارش‌های تند و سیل‌آسا در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

راه اندازی اداره شب در شهرداری سیرجان

علی اکبر کریمی پور، شهردار سیرجان گفت: تشکیلاتی با عنوان «شهردار شب» یا «اداره شب» در این نهاد راه‌اندازی شده تا فعالیت‌ها در ساعت‌های غیراداری هم با سامان و نظارت بهتری انجام شود.

واکسیناسیون افراد بی‌سرپناه در سنندج

پیمان دانش، مسئول گرمخانه‌های شهرداری سنندج از انجام مرحله نخست واکسیناسیون افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در گرمخانه شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت شهرستان سنندج امروز افراد بی‌سرپناه در گرمخانه این شهرداری دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

اردیبهشت خرمشهر کفپوش گذاری شد

عملیات اجرایی کفپوش گذاری پیاده رو خیابان اردیبهشت توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف ایمنی، تسهیل در تردد شهروندان و بهبود وضعیت سیما و منظر شهری آغاز شد؛ پیش تر بخش‌های عمده‌ای از پیاده رو این خیابان فاقد کفپوش بوده است.

عصر شعر فاطمی فردیس

علی اصغر سلیمانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری عصر شعر فاطمی فردیس خبر داد و گفت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شب شعر فاطمی شهر فردیس با عنوان سردار فاطمی با حضور شاعران برجسته آئینی شهر فردیس اجرا می‌شود.

سر برداری درختان زرند جهت کاهش خاموشی‌ها

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از همکاری شهرداری و اداره برق این شهرستان به منظور آزادسازی سیم‌های برق و شاخه زنی و هرس درختان سطح شهر خبر داد.

نصب برج نوری در جاده سلامت چابهار

یونس حقانی، شهردار چابهار با اشاره به نقش روشنایی در تأمین ایمنی و امنیت فضاهای شهری، افزود: برج‌های نوری نصب شده مجهز به سیستم روشنایی LED (کم مصرف) است که با هدف استفاده از کاهش هزینه مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 545492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.