دلجویی معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستار آسیب دیده از ضرب و شتم در اراک

‌معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه ضرب و شتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوکه‌آور است، از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دلجویی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، عباس عبادی ضمن دلجویی از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، اظهار کرد: ضرب و شتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوک‌آور است.

وی افزود: بعد از شیوع کرونا و زمانی که حتی برخی مسئولان و خانواده‌های مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌ها از ورود به بیمارستان‌ها می‌ترسیدند، همکاران ما در بیمارستان‌ها به خصوص پرستاران برای حفظ سلامتی همنوعان خود، از جان گذشتگی نشان دادند، اگر بخواهیم شرط انصاف را رعایت کنیم، عموم مردم جامعه قدردان زحمات مدافعان سلامت و پرستاران هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: متأسفانه اندک درصدی از مردم که قادر به کنترل اعصاب خود نیستند، اقدام به چنین حرکات زشت و زننده‌ ای می‌کنند.

وی اظهار کرد: حامل سلام و پیام وزیر بهداشت هستم و از جانب بقیه مردم ضمن عذرخواهی به شما خدا قوت عرض می‌کنم.

عبادی در پایان با تاکید بر اینکه قطعاً خواستار پیگیری قانونی و قضائی این اقدام و خواهان برخورد جدی هستیم، گفت: امیدوارم این پرستار عزیز هر چه زودتر لباس عافیت بر تن کند و به جمع خانواده و همکاران خود برگردد.

کد خبر 545463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.