استقرار جوی ناپایدار از اواسط امروز/ بارش‌ برف و باران در غرب و جنوب استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: از اواسط امروز تا اواسط فردا جوی ناپایدار بر روی استان حاکم می‌شود، از اواخر روز جمعه و روز شنبه جو نسبتا پایدار شده و روز یکشنبه مجددا بارش‌ها در سطح استان به ویژه غرب و جنوب استان آغاز خواهد شد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار از اواسط امروز تا اواسط فردا بر روی استان است، بر این اساس امروز به تدریج آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات عصر و شب در جنوب و غرب استان بارش برف و باران و در سایر مناطق استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‎‌شود.

وی افزود: از اواخر روز جمعه و روز شنبه جو نسبتاً پایدار شده و روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان به ویژه غرب و جنوب استان مجدداً آغاز خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی فعالیت این سامانه مه آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف انتظار می‌رود.

هنرمند با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۱ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به صفر درجه پیش‌بینی می‌شود؛ گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۴ درجه و سردترین نقطه استان بوئین و میاندشت با منفی هفت درجه خواهد بود.

کد خبر 545417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.