اوپو سه پتنت جدید برای استفاده از نمایشگر دوم گوشی‌های هوشمند ثبت کرد

شرکت اوپو سه طرح جدید برای استفاده از نمایشگر دوم در قسمت پشتی گوشی‌های هوشمند ثبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو پیش از این پتنتی برای گوشی هوشمند با دوربین زیر نمایشگر ثبت کرد، اخیراً نیز سه طرح دیگر را ثبت کرده است که وجه اشتراک آن‌ها نمایشگری است که در پنل پشتی آن‌ها تعبیه خواهد شد. استفاده از نمایشگر در بدنه پشتی گوشی‌های هوشمند اقدام جدیدی نیست، سری Meizu Pro 7 اولین محصولاتی بودند که از یک صفحه نمایش ۲.۰ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد. بخش پشتی گوشی می ۱۱ اولترا نیز به یک پنل ۱.۱ اینچی مجهز شده است.

همچنین، گوشی Vivo NEX Dual Display نیز با دو نمایشگر بزرگ در هر دو طرف معرفی شد، البته گوشی‌های تاشو نیز علاوه بر صفحه نمایش داخلی به یک صفحه نمایش خارجی نیز مجهز شده انتظار می‌رود که شرکت اوپو از نمایشگر دوم کوچک در بخش پشتی دستگاه‌های آینده خود برای نمایش اعلان‌ها و ثبت بهتر تصاویر سلفی با دوربین اصلی بهره می‌برد. هیچ جزئیاتی در مورد حساس به لمس بودن یا نبودن این صفحه نمایش‌های ثانویه در پتنت‌های منتشر شده وجود ندارد.

طرح‌های ارائه شده توسط شرکت اوپو جالب به نظر می‌رسد، اما احتمالاً این شرکت پتنت‌ها را فقط برای جلوگیری از استفاده رقبا ثبت کرده است. این اتفاق اقدام جدیدی نیست و اوپو نیز قصد دارد همانند دیگر شرکت‌ها به منظور جلوگیری از کپی برداری از طرح‌های جدید از اعتبار خود محافظت کند.

کد خبر 545405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.