گیتار هوشمند ZamStar رونمایی شد

شرکت سامسونگ در رویداد CES 2022 گیتار هوشمند چراغ‌دار ZamStar و اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی Piloto را به عنوان جدیدترین پروژه‌های C-Lab خود رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ هر سال در نمایشگاه CES محصولات جالب پروژه C-Lab خود را معرفی می‌کند، در رویداد CES 2022 نیز از اپلیکیشنی مبتنی بر هوش مصنوعی و گیتار هوشمند چراغ‌دار رونمایی کرد. C-Lab آزمایشگاهی برای راه اندازی پروژه‌های جدید و خلاقانه سامسونگ است که شرایط انجام آزمایش‌های عجیب و جالب را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

گیتار هوشمند چراغ دار ZamStar و اپلیکیشن آن از جمله پروژه‌های جذاب C-Lab امسال سامسونگ محسوب می‌شود و بعد از آن نیز می‌توان به اپلیکیشن هوش مصنوعی Piloto و آویزهایی برا تخت نوزادان اشاره کرد که امکانات خاصی را در اختیار والدین قرار می‌دهد.

ZamStar ترکیبی از اپلیکیشن هوشمند و یک گیتار سفارشی است که علاوه بر فراهم کردن امکان هم نوازی با نوازندگان دیگر در سراسر دنیا، به LEDهایی روی بدنه مجهز است که درست قرار گرفتن انگشت‌ها را به نوازنده نشان می‌دهند. ZamStar شاید اولین گیتاری باشد که دو جنبه یادگیری و همکاری را با یکدیگر ترکیب کرده است. اپلیکیشن Piloto نیز به کمک هوش مصنوعی به ایجاد مهارت‌های خود تنظیمی و عادات مناسب کودکان هنگام استفاده از موبایل کمک می‌کند.

آویز تخت نوزاد نیز دیگر پروژه خلاقانه C-Lab است که بر وضعیت رشد بینایی نوزادان نظارت خواهد داشت. شرکت سامسونگ علاوه بر پروژه‌های ذکر شده از ۹ استارت اپ دیگر نیر حمایت می‌کند.

کد خبر 545395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.