آتش‌نشانان تالش به ۸۲ ماموریت اعزام شدند

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این واحد در ماه‌های مهر، آبان و آذر سال جاری، به ۸۲ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌نشانان واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش در ماه‌های مهر، آبان و آذر سال جاری، به تعداد ۴۱ عملیات اطفای حریق اعزام شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد آتش‌سوزی ۱۲ مورد مسکونی، یک مورد تجاری، هشت مورد خودرو، ۱۲ مورد علفزار و ضایعات، سه مورد جنگل و پنج مورد سایر حریق‌ها بوده است.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: این واحد آتش‌نشانی در سه ماه گذشته در زمینه نجات افراد محبوس شده در آسانسور ۱۴ مورد، گرفتن حیوانات موذی و خطرناک هفت مورد، محبوس شدن هشت مورد، امداد در تصادفات جاده‌ای هشت مورد و گیر کردن اعضای بدن چهار مورد به شهروندان خدمات ایمنی ارائه کرده است.

خورشیدی به شهروندان توصیه کرد: در فصل سرما با رعایت نکات ایمنی قبل از خارج شدن از منزل مسکونی و محل کار خود از خاموش بودن لوازم گرمایشی اطمینان حاصل کرده و در اسرع وقت نسبت به بیمه حوادث و آتش سوزی این واحدها اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش، با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۲۵ نیروی انسانی، پنج خودروی اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 545381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.