ارائه کارت واکسن از ۱۰ دی اجباری شد/ برخورد قانونی با کارکنانی که واکسن نزده‌اند

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها گفت: برای مقابله با شیوع سویه جدید ویروس کرونا ضمن رعایت شیوه های بهداشتی در فرودگاه های کشور از دهم دی ماه ارائه کارت واکسن برای تردد در محل کار ضروری است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی شورمیج، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها اظهار کرد: برای مقابله با شیوع سویه جدید ویروس کرونا ضمن رعایت شیوه‌های بهداشتی در ستاد و فرودگاه‌های کشور از دهم دی ماه ارائه کارت واکسن برای تردد در محل کار ضروری است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. در این بخشنامه بر ارائه کارت واکسن و دریافت کارت دیجیتال برای تردد در محل کار تمامی کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، پیمانکاری و… از دهم دی ماه تاکید شده است.

در این بخشنامه آمده است؛ پس از هوشمندساز و امکان دسترسی اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و دفتر حراست و امنیت فرودگاهی به سامانه واکسیناسیون وزارتخانه بهداشت و درمان به صورت برخط، کارکنانی که بدون توجیه و دستور پزشک اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده باشند و همچنین ارائه کنندگان کارت‌های غیر معتبر واکسیناسیون، برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس واحدهای حراست فیزیکی مستقر در درب ورودی ساختمان‌های حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها موظف هستند، ضمن رعایت احترام و حفظ شئون و حقوق شهروند سازمانی همکاران و مراجعه کنندگان، کارت واکسن ایشان را کنترل و به افراد فاقد کارت مزبور یا فاقد هرگونه مدارک پزشکی تذکر دهند.

به گزارش ایمنا، در این بخشنامه تاکید شده است؛ از ورود کارکنان متخلف پس از دهم ماه جلوگیری به عمل می‌آید و عدم حضور همکاران در محل خدمت خود به منزله غیبت غیرموجه و انجام اقدامات لازم توسط مدیر واحد محل خدمتی وی خواهد بود.

کد خبر 545375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.