عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم دی‌ماه

در این بسته خبری از ایجاد بازارهای روز در نقاط مختلف بیرجند تا تولید بیش از ١١٠ هزار نهال در ایرانشهر و ضرورت بازنگری طرح‌های شهری شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ضرورت بازنگری طرح‌های شهری شهرکرد

محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد با اشاره به توسعه شهر، افزایش ساخت و ساز مسکن، تغییر آمار جمعیتی شهر و تغییر رفتار ترافیکی در شهرکرد گفت: طرح‌های جامع شهری و حمل و نقل و ترافیک مرکز استان به بازنگری از سوی مشاور و انجام برخی اصلاحات نیاز دارد.

تولید بیش از ١١٠ هزار نوع نهال در ایرانشهر

نعیم کمالی، مسئول فضای سبز شهرداری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سالانه افزون بر ١١٠ هزار انواع نهال و گل زینتی در گلخانه‌های این شهرداری تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

تحقق ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری خمین

ابوالفضل مرتضیان، شهردار خمین با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خمین بر مبنای رقم ۱۵۵ میلیارد تومان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان تحقق درآمدی بودجه داشتیم.

بازگشایی گرمخانه آقایان شهرداری فردیس

علی اصغر سلیمانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از آغاز به کار گرمخانه آقایان خبر داد و گفت: گرمخانه آقایان واقع در کانال غربی بلوار بهاران غربی بعد از ۱۶ متری امام خمینی با ظرفیت پذیرش ۳۵ نفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده ارائه خدمات است.

ایجاد بازارهای روز در نقاط مختلف بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: ایجاد بازارهای روز در نقاط مختلف شهر، نقش تأثیرگذاری در جلب رضایت شهروندان و تأمین نیازهای خانواده‌ها دارد.

لکه گیری و ترمیم نوارهای حفاری سطح شهر زرند

علی ضیاالدینی، شهردار زرند ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریع‌تر و رعایت دقت عمل در اجرای این پروژه، افزود: آسفالت ریزی، لکه گیری و بهسازی معابر از مهمترین برنامه‌های شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی است.

مدیریت پسماندهای شهری ساوه

شهردار ساوه گفت: در مورد جمع آوری پسماند و زباله‌های شهری شاهد دپوی زباله و نخاله در معابر بوده‌ایم و بدون اینکه راه حل جایگزینی ارائه شود اقدام به برداشتن سطل‌های زباله کرده‌اند که این مسأله سبب افزایش جمعیت جوندگان، گربه‌ها و پشه‌های خاکی می‌شود که شروع به نصب سطل‌های زباله کردیم و لازم است موضوع زباله گردها و شیرابه سطل‌های زباله هم مدیریت شود و برای این موضوع برنامه داریم.

جمع‌آوری ۸۰ تن نخاله از بلوار امامزاده شهر قدس

طی عملیات نخاله‌برداری و تسطیح کوچه شهید معظمی گودرزی واقع در بلوار امامزاده که با هدف ارتقای نظافت عمومی شهر اجرایی شد، ۸۰ تن نخاله در قالب ۸ سرویس توسط حوزه خدمات شهری و با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری جمع‌آوری شد.

ترمیم و مرمت جداول خیابان اصفهان قزوین

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اظهار کرد: عملیات جدول گذاری و ترمیم جداول خیابان اصفهان در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک قرار گرفت.

کد خبر 545294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.