تارتار: برد را به آنهایی تقدیم می کنم که فقط ذوب آهن را دوست دارند!

سرمربی ذوب آهن گفت:به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که شرایط سخت و در این سرما جانانه جنگیدند و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که فقط ذوب آهن را دوست دارند نه کسانی دیگر را.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از پیروزی ذوب آهن مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: بازی را بردیم و به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. با توجه شرایطی که در هفته‌های گذشته داشتیم کسب این سه امتیاز مهم بود. مزد تلاش مان به خصوص در نیمه اول را گرفتیم. تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی را انجام دادیم. در نیمه دوم طبیعی بود که تراکتور با توجه به میزبان مسابقه است فشار بیاورد که بیشتر هم در حملاتشان احساسی بودند.

وی ادامه داد: اگر مقداری در انتقال توپ بهتر در قسمت جلوی زمین عمل می‌کردیم، به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. متأسفانه در قسمت جلو بعد از تعویض‌ها نتوانستیم به خوبی کار کنیم. در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که شرایط سخت و در این سرما جانانه جنگیدند و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که فقط ذوب آهن را دوست دارند نه کسانی دیگر را.

سرمربی ذوب آهن در خصوص این برد خاطر نشان کرد: واقعاً به این برد نیاز داشتیم. این برد در ادامه راه به ما کمک می‌کند. تیم ما نسبت به فصل قبل ۸۰ درصدش تغییر کرده و به هر حال با این شرایط باید نیم فصل اول را بگذرانیم و در نیم فصل دوم با جذب نفرات دیگر بهتر شویم و به روزهای خوب مان باز گردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص فلسفه بازی تیمش ادامه داد: فلسفه‌ای که من به همراه کادر فنی دارم این است که بازی سازی را از دفاع آغاز کنیم. در هفته گذشته برابر پرسپولیس نیز توانستیم در بخش مالکیت توپ عملکرد خوبی داشته باشیم. اعتقاد دارم باید فوتبال را با برنامه از عقب زمین آغاز کرد.

کد خبر 545291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.