توزیع غذا بین شهروندان آسیب‌پذیر آتن در ایام سال نو

در ایام کریسمس ۱۲۰۰ وعده غذایی بین شهروندان آسیب‌پذیر و افراد بی‌خانمان شهر آتن توزیع شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پایتخت کشور یونان تعهد خود در زمینه کمک به شهروندان بی‌خانمان یا دچار مشکل مالی را عملی کرده است. برای نمونه، مقامات شهری در تعطیلات عید پاک در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی، بیش از ۲۳ هزار ۶۰۰ وعده غذایی بین افراد آسیب‌پذیر توزیع کردند. در تعطیلات کریسمس نیز اقدامات مشابهی در شهر آتن انجام شده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ فردی احساس گرسنگی، درماندگی یا تنهایی نمی‌کند.

مقامات شهری آتن ۲۷ دسامبر اعلام کردند که در ایام کریسمس ۱۲۰۰ وعده غذایی بین شهروندان آسیب‌پذیر و افراد بی‌خانمان توزیع می‌شود. شام شب کریسمس شامل غذاهای اصلی داغ، پیش غذا، نوشابه و شیرینی‌های یونانی کریسمس مانند ملوماکرونا و قرابیه بود. علاوه بر این، شهرداری قصد دارد ۱۲۰۰ وعده غذایی دیگر در شب و روز سال نو بین افراد آسیب‌پذیر و بی‌خانمان‌ها توزیع کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی نیز اعلام شده است که یک مرکز خیریه به نام KYADA در شهر آتن برای بیش از ۳۵۰۰ خانوار بن هدیه برای خرید از سوپرمارکت‌ها فراهم کرده است. علاوه بر این، هدایایی به کودکان اهدا شده و بعضی از لوازم بهداشت شخصی و مواد غذایی نیز در اختیار برخی شهروندان قرار داده است.

شهردار شهر آتن اعلام کرده است که همچنان از شهروندان آسیب‌پذیر حمایت خواهد کرد، و این کمک و حمایت فقط به تعطیلات سال نو و کریسمس محدود نمی‌شود، بلکه هدف ما ایجاد شرایط مناسب برای صدها خانوار محروم از کالاهای اساسی است، در این صورت هیچ فردی در این شهر احساس تنهایی و درماندگی نخواهد کرد.

توزیع غذاهای سنتی بین شهروندان آسیب‌پذیر آتن

کد خبر 545287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.