۸۵۳ تماس مردمی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: از ابتدای امسال ۸۹۳ تماس برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ دریافت کرده‌ایم.

محمود ثابت‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روزها افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب و آسیب‌هایی که به شهروندان خصوصاً کودکان وارد کرده‌اند به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

وی افزود: با توجه مشکلاتی که این حیوانات برای شهروندان ایجاد کرده‌اند و گاهی علاوه بر ایجاد رعب و وحشت به شهروندان حمله‌ور نیز شده‌اند، سازمان پسماند شهرداری تعداد ۸۵۳ تماس از طریق سامانه ۱۳۷ برای جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب دریافت کرده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز ادامه داد: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و همچنین ایجاد نظم و امنیت شهری یک پیمانکار برای جمع‌آوری و زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب انتخاب شده است تا با اکیپ‌های زنده‌گیری نسبت به جمع‌آوری سگ‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت زیاد سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر که به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است و تقاضاهای مردم مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری این سگ‌ها، طبق دستور معاونت خدمات شهری، مناطق هشت‌گانه اهواز در حد معاملات جز باید نسبت به جذب اکیپ‌های زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب اقدام کنند.

ثابت‌قدم توضیح داد: بر همین اساس سازمان پسماند و شهرداری اهواز اطلاعیه‌ای برای انعقاد قرارداد با متقاضیان منتشر کرده و آماده همکاری با اکیپ‌های زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب است، اما تاکنون هیچ داوطلبی متقاضی بستن قرارداد نشده است.

کد خبر 545217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد زینی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام شما رو به خدا قسم میدم سگهای ولگرد رو از منطقه کرمان جمع کنید خدا خیرتون بده