حماسه ۹ دی؛ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی

فرماندار اصفهان گفت: حماسه ۹ دی با ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی، در جلسه برنامه‌ریزی و گرامیداشت حماسه ۹ دی، ۱۳ دی‌ماه دومین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۶ دی‌ماه سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام در این روز، با بیان اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: حماسه ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده و فتنه عظیم آمریکایی سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹ دی، افزود: حماسه ۹ دی با ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: آموزش و پرورش باید حماسه ۹ دی و علت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ایادی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار را برای جوانان و نوجوانان تبیین کند و در این راستا تبلیغات لازم در شبکه‌ها و فضای مجازی انجام شود.

وی افزود: باید با همکاری بین بخشی در راستای اجرای باشکوه برنامه‌های این ایام با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم اقدام کنیم.

احمدی تصریح کرد: روز ۱۶ دی‌ماه باید روز اجتماع عظیم مردم اصفهان در مراسم تشییع شهدای گمنام باشد و با همکاری دستگاه‌های مربوط تلاش می‌کنیم تا مراسمی در شأن شهدای والامقام در اصفهان برگزار شود.

کد خبر 545214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.