استقرار سامانه ناپایدار بارشی از امروز/تقویت بارش‌ها از روز یکشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی امروز شاهد آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد خواهیم بود و روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه ناپایدار بارشی از امروز تا اواسط هفته آینده بر روی استان است، بر این اساس امروز آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و در مناطق مرکزی و شمال استان بارش پراکنده و در جنوب و غرب استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان تقویت می‌شود و طی فعالیت این سامانه مه آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۰ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به صفر درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۱۲ درجه و سردترین نقطه استان میمه و بوئین و میاندشت با منفی شش درجه خواهد بود.

کد خبر 545205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.