شهردار ساری کجاست؟

روز گذشته روابط عمومی شهرداری ساری، ویدئویی از جواد طالبی شهردار این شهر منتشر کرد که نشان می‌داد وی با ‏وجود بستری بودن در بیمارستان همچنان به امورات شهرداری رسیدگی می‌کند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه هفدهم شورای اسلامی شهر ساری که روز دوشنبه هفته جاری در محل این شورا در بوستان ولایت برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر ساری از بستری بودن شهردار این شهر به دلیل عارضه قلبی خبر دادند در حالی که مساله طرح سوال از شهردار در این جلسه مطرح بود.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی ساری درباره وضعیت سلامت جسمانی شهردار نظرات خود را بیان کردند و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری معتقد بودند وی به دلیل وضعیت جسمانی قادر به ادامه فعالیت اداری نیست.

هرچند اعضای موافق با ادامه فعالیت شهردار فعلی، با بیان این که بیماری و مرخصی برای هر نیروی انسانی شاغلی طبیعی است و نباید نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد؛ بر اخلاق مداری در این زمینه تاکید داشتند.

بیماری شهردار ساری و پذیرش یا عدم پذیرش اعضای شورای اسلامی شهر برای حضور شهردار بیمار در صحن علنی و پاسخگویی به سوال اعضا، به جلسه بعدی شورا و استعلام از نهادهای بالاتر و یا بهبود وضعیت شهردار در هفته آینده موکول شد.

از سوی دیگر نیز وضعیت جسمانی شهردار ساری نیز مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر قرار داشت و آن‌ها معتقد بودند بهتر است خود شهردار در این زمینه تصمیم‌گیری کند که آیا شرایط ادامه فعالیت در محیط پراسترس برای وی مفید خواهد بود یا خیر. همچنین در این جلسه مقرر شد در صورت نبود توانایی شهردار برای ادامه فعالیت، از سوی وی یکی از معاونین، تمشیت امور شهرداری را بر عهده بگیرد.

با این حال روز گذشته روابط عمومی شهرداری ساری، ویدئویی از جواد طالبی شهردار این شهر منتشر کرد که نشان می‌داد وی با وجود بستری بودن در بیمارستان همچنان به امورات شهرداری رسیدگی می‌کند. در این ویدئو، جواد طالبی از روی تخت بیمارستان، نامه‌های وارده به شهرداری را امضا کرده و همچنین در صحبت‌های کوتاهی از افرادی که به عیادت وی رفته و یا جویای شرایط جسمانی وی شده‌اند، قدردانی می‌کند.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد نگرانی‌ها درباره ادامه وضعیت سلامت جسمانی شهرداری ساری، برطرف شده است و شهردار ساری از وضعیت جسمانی مساعدی برخوردار است.

کد خبر 545195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.