بخشنامه ۷۸۲ حریم آب «اوشان فشم میگون» را قفل کرده است

شهردار اوشان فشم میگون گفت: وجود بخشنامه ۷۸۲ حریم آب خطی این منطقه را قفل کرده است.

به گزارش ایمنا، سید محمدرضا شهبازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال‌ها است که شهر توریستی و خوش آب هوای «اوشان فشم میگون» به دلیل برخی بخشنامه‌ها قفل شده و مجموعه شهری را از صدور هر گونه پروانه منع کرده است، متأسفانه وجود بخشنامه ۷۸۲ حریم آب شهر خطی اوشان فشم را قفل کرده و عملاً شهرداری قادر به انجام فعالیتی نیست.

وی با بیان اینکه «اوشان فشم میگون» به عنوان پایتخت ورزش‌های زمستانی در سطح کشور است، افزود: منطقه توریستی «اوشان فشم میگون» به عنوان مرکز پایتخت ورزش زمستانی در فصل زمستان پذیرای قهرمانان این رشته ورزشی است.

شهردار اوشان فشم میگون همچنین یکی از معضلات اساسی منطقه را ترافیک پرحجم و سنگین منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: این منطقه دارای ۱۰ هزار جمعیت ثابت و ۱۰۰ هزار جمعیت شناور در پایان هفته دارد که به دلیل نامساعد بودن مسیر مواصلاتی با ترافیک سنگینی مواجه هست.

شهبازی همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولین استانی و کشوری به «اوشان فشم میگون» شد و ابراز امیدواری کرد: مسئولین استانی و کشوری وضعیت موجود را درک کرده و نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند، چرا که این شهر به دلیل داشتن جمعیت ۱۰ هزار نفری از گرفتن ارزش افزوده محروم است.

وی بابیان اینکه شهر توریستی «اوشان فشم میگون» از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است، افزود: ما از تمامی سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کنیم، تا در این شهر در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند چرا که این منطقه جاذبه‌های گردشگری خوبی دارد.

منبع: مهر

کد خبر 545164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.