مطالبات کارگران و پیمانکاران فضای سبز شهرکرد به‌زودی پرداخت می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: مطالبات پیمانکاران و حقوق کارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان به‌زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سید رضا هاشمی اظهار کرد: برخی شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در چهار ماه گذشته حقوق کارگران شرکتی این سازمان را پرداخت نکرده‌اند.

وی افزود: این در حالی است که بر اساس قرارداد بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد و پیمانکار، شرکت‌های پیمانکاری موظف است ۲ ماه حقوق نیروهای زیرمجموعه را از محل سرمایه خود پرداخت کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: اما در چند ماه اخیر و در شرایط شیوع ویروس کرونا، به‌علت هماهنگ نبودن میزان درآمدها و هزینه‌های شهرداری شهرکرد و سازمان‌های زیرمجموعه آن، مشکلاتی در اختصاص و پرداخت اعتبارات به‌وجود آمد.

هاشمی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی با اعضای شورای اسلامی شهر و دستور شهردار شهرکرد مبنی بر پرداخت مطالبات پیمانکاران، روز گذشته مطالبات مردادماه پیمانکاران طرف قرارداد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری پرداخت و تسویه شده است.

وی اظهار کرد: بر همین اساس شرکت پیمانکاری موظف به پرداخت حداقل ۲ ماه حقوق به کارگران زیرمجموعه در یکی دو روز آینده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد تصریح کرد: در صورت پرداخت نکردن حقوق کارگران زیرمجموعه شرکت‌های طرف قرارداد فضای سبز شهرداری شهرکرد، پیگیری لازم برای دریافت حقوق کارگران انجام و با پیمانکار خاطی برخورد خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: با توجه به تأخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران و نیروهای زیرمجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در چهار ماه اخیر، اما این نیروها دلسوزانه و متعهدانه به وظیفه خود عمل کرده‌اند و خللی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد نکرده‌اند.

وی گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در چند نوبت برای رفع مشکلات کارگران شرکتی، از مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری درخواست هم‌فکری و کمک داشته است که در همین راستا اعضای شورای اسلامی و شهردار مصوباتی را به‌منظور تأمین دیون این سازمان به پیمانکاران داشته‌اند که در صورت تصویب نهایی در کمیته تطبیق فرمانداری و ارجاع به مجموعه مدیریت شهری، امید است مطالبات پیمانکاران و دیون مربوطه هر چه سریع‌تر تسویه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 545160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.