راه‌اندازی کمپین حمایت از قهوه‌خانه‌های سنتی در وین

قرار است به زودی در شهر وین کمپینی راه‌اندازی شود تا به قهوه‌خانه‌های سنتی که پس از ماه‌ها قرنطینه ناشی از کرونا با مشکل روبه‌رو شده‌اند کمک شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از گذشت تقریباً دو سال محدودیت و قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کافه‌ها در شهر وین به دلیل تعطیل بودن در شرایط بدی قرار دارند. اخیراً مقامات شهری وین اعلام کردند که قصد دارند کمپینی برای نجات دادن قهوه‌خانه‌های سنتی این شهر راه‌اندازی کنند. این کمپین "ما قهوه خانه خود را دوست داریم" نام دارد و قرار است در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی راه‌اندازی شود. به نظر می‌رسد که هدف از این کار ارائه کمک مالی به کافی شاپ‌هایی است که پس از ماه‌ها قرنطینه با مشکل مواجه شده‌اند.

راه اندازی کمپین حمایت از قهوه خانه‌های سنتی در وین

کافه‌های شهر وین در طول سال‌ها از زمان رونق قهوه در دهه ۱۹۵۰ تا سقوط املاک و مستغلات در سال ۲۰۰۸ دوام آورده‌اند. با این وجود، درآمد از دست رفته ناشی از همه‌گیری بیماری کووید -۱۹ مشکلاتی برای قهوه‌خانه‌های کوچک محلی ایجاد کرده است که پیش از این رخ نداده بود. به همین دلیل در سال ۲۰۲۰ میلادی انجمنی تشکیل شد که موفق به جمع‌آوری ۵۰ هزار یورو شد و این مبلغ به عنوان کمک اجاره در اختیار کافه‌ها قرار گرفت. کمپین "ما قهوه‌خانه خود را دوست داریم" تاکنون ۱۰۰ هزار یورو جمع‌آوری کرده است.

در این ابتکار عمل، زمانی که افراد هر چیزی را از طریق Bluecode خریداری کنند، پنج یورو به قهوه‌خانه مورد نظر پاداش داده می‌شود؛ Bluecode یک سرویس مالی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن صورت حساب خود را پرداخت کنند. علاوه بر این، زمانی که قهوه‌خانه‌های عضو این طرح هر ماه مبلغ مورد نظر را بر اساس مصرف خود دریافت می‌کنند، مابقی پول به صورت مساوی بین همه کافه‌های شرکت کننده در این طرح تقسیم می‌شود. به نظر می‌رسد که شهروندان با استفاده از این طرح می‌توانند از قهوه‌خانه مورد علاقه خود حمایت کنند.

راه اندازی کمپین حمایت از قهوه خانه‌های سنتی در وین

کد خبر 545133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.